• Svar på tråden Beställa coffee table book, fotobok
  • Chicita

    Vi bestälde från fuji och är supernöjda. 
    Först beställde vi två böcker lite på prov och upptäckte att en liten bit av "ramen" på ett av fotografierna hamnade utanför den tryckbara delen, så skuggningen föll liksom bort. Det är nog inget man ens tänker på, men vi skulle ju ändå beställa fler album för två räckte inte så då gick jag in i det digitala albumet och flyttade bilden så hela kom med och förstorade en hel del av bilderna.

    Jag tycker att det är användarvänligt att jobba med också. Men gör gärna några album på prov innan du beställer så du har lärt dig deras program.

    Jag beställde nyss en bok med bilder på hunden också och då valde jag ett av deras album som har teman.
    Då blir det en bakgrund till bilderna och inte bara en vit sida.

    Man kan även lägga till små figurer och smycken osv, så det blir lite scrapbooking-känsla tycker jag.

    Vi är jättenöjda och alla 5 familjer som fått en av fotoböckerna är också det. 

  • ClaraH

    Tack, jag ska kolla den. Jag var också inne på crimson.se som jag efter ett tag kom ihåg att vi beställde bröllopsförstoringar ifrån. De hade också fina fotoböcker.

  • Gwennie

    Vi köpte via Pixopolis, fotobok.com/. Deras designverktyg var väldigt enkelt att jobba med och resultatet blev riktigt bra - jag kände inte till företaget sedan innan och hade inte så höga förväntningar, men papperskvaliteten och bindningen var jättebra och det såg proffsigt ut. Väldigt snabb leverans dessutom.

Svar på tråden Beställa coffee table book, fotobok