vad är erat favotrit schampoo
Hej jag undrar vad ni ha för favorit bland schampoo/balsam/duschcreme.. Här gillar man respons från Garnier
Hej jag undrar vad ni ha för favorit bland schampoo/balsam/duschcreme.. Här gillar man respons från Garnier
Redken All soft.
Jag använder nått som heter Sebastien Hydro nånting... Dyrt, men tar bort problemen jag hade tidigare med torr och kliande hårbotten.
bedhead från tigi
Det är olika :) När jag bodde i USA använde jag "Jonathan Antin"... Men överlägg är nog Head & Shoulders bäst. TreSemme gillar jag också....
Jag har låååångt hår och det går åt väldigt mycket schampoo och balsam. Nu har jag hittat Moroccan Oil som är drygt och bra, med oljan till så behöver jag inte använda balsam mer än en dag i veckan. Balsamet är bättre än hårinpackningen så lägg inga pengar på den.
TreSemme split end repair, hela serien - schampoo, balsam, serum och inpackning. Håret blir super, ser friskare ut!
Matrix Sleek look både schampo och balsam, fungerar super på mitt annars frissiga hår!
Jag kör balsammetoden sen ett par år tillbaka, eftersom jag alltid hade problem med fet hårbotten och torra toppar. Insåg att den feta hårbotten var en motreaktion på alltför mycket tvättande. Under omställningen var jag tvungen att tvätta håret varje dag, men så småningom lugnade hårbotten ner sig och slutade spruta ut fett.
Eftersom jag dessutom är extremt allergisk mot parfym (får utslag och blåsor på huden) har jag väldigt få valmöjligheter. Tyvärr finns det inte ett enda vettigt oparfymerat balsam att få tag på. Neutral är minst dåligt, det använder jag som tvättbalsam, men det är inte tillräckligt vårdande för att hålla håret o-risigt.
Räddningen för mig heter Jessicurl. Jag köper ett balsam som heter Too Shea i enliters pumpflaska från USA eller England - men upptäckte nyligen att en barnklädesbutik i Stockholm har börjat ta hem ett litet lager, så jag kunde köpa där sist. Håret blir fantastiskt.