• sirifredde

har världens bästa svärmor

Jag måste bara får berätta att ja har världens finaste svärmor. Vi spenderade hela dagen på stan i går, Mkt shopping och god mat och vin :) Hon betalade annälningsavgiften för vår bröllopsresa:) Tiden går så fort då man ha roligt:) Någon annan som har fina svärmödrar

• Svar på tråden har världens bästa svärmor
  • Chicita

Min svärmor är också jättebra.
    Hon öppnar sitt hem även för min bror med dotter eftersom dom inte har så mycket annan släkt att besöka.

Hon sydde alla våra linneservetter och stolstäckare (tja stolstäckarna skulle "bara" sicksackas i långsidorna så att gästerna slapp långa trådar på kläderna. Dom var ju bara där för att ge lite färg och inte för att egentligen täcka stolarna). Så det var många dagars symaskinsjobb som jag kunde lägga på att sy på våra kläder istället.

Både hon och svärfar och makens bröder och deras flickvänner/ sambos har varit till stor hjälp i husbygget även om dom bor 16 mil från oss. Det är en helt underbar släkt jag har fått på köpet helt enkelt Glad 

• sirifredde

ja det är tur att det finns fina svärisar=) jag har alltid haft fin kontakt med mina från första träffen:) Hon betalade bokningsavgiften till vår bröllopsresa

• Jessa

Jag har världens bästa svärmor, hon är alltid så positiv och glad. Hon är helt enkelt en varm och öppen person som man verkligen kan prata om allt med. 

Då jag och min m2b träffades under väldigt speciella omständigheter (båda var redan i långa förhållanden och vi hade varit bra vänner under några år - sen slog kärleken till) så var jag orolig för vad hon skulle tycka, hur hon skulle bemöta mig. Jag var så nervös inför första mötet men när hon öppnade dörren omfamnade hon mig genast och sa "Välkommen". Helt underbart! Hela familjen är fantastisk och jag är så glad över att få vara en del av den "på riktigt" efter nästa sommar då jag och mitt <3 gifter oss. 

• eml33h

Min svärmor är också bara alldeles underbar! Hon har verkligen världens största hjärta!
    Har varit väldigt svårt att hålla våra bröllopsplaner hemliga för henne, vet nämligen hur glad hon skulle bli.
    Men hon får helt enkelt vara ovetandes i ett par veckor till, vi skickar inbjudningarna i december.

• sirifredde

härligt o höra att det är många som ja dina svärmödrar:)

Svar på tråden har världens bästa svärmor