• Hoffsennanen Tottoplex

    Åh hur beslutar man hur man ska gå in??

    Okej...vi kommer gifta oss nästa år 19 oktober... kollat lite med en fotograf och, som vi redan innan tänkt, så är vi lite rädda att det kommer vara mörkt efter vigseln...men vi har ju tänkt att ses först i kyrkan... men nu kanske vi då måste ta korten innan...ååh...detta blev jobbigt. Massa beslut som helt plötsligt skall göras som man trodde var klart...typ... HJÄLP!

  • Svar på tråden Åh hur beslutar man hur man ska gå in??
  • Sylvia757

    vi skulle oxå ses i kyrkan.. ville att mannen skulle stå där framme och jag kom gående själv upp.. tärnor o bestman osv går innan mig.

    men vet att jag kommer gråta under cermonin.. o barnen kanske smutsar ner sig..så vi valde och fota oss innan..
    vi gifter oss 3/8 2013

    sen slipper gästerna vänta så länge på festplatsen :) 

  • Hoffsennanen Tottoplex
    Sylvia757 skrev 2012-10-03 12:50:43 följande:
    vi skulle oxå ses i kyrkan.. ville att mannen skulle stå där framme och jag kom gående själv upp.. tärnor o bestman osv går innan mig.

    men vet att jag kommer gråta under cermonin.. o barnen kanske smutsar ner sig..så vi valde och fota oss innan..
    vi gifter oss 3/8 2013

    sen slipper gästerna vänta så länge på festplatsen :) 
    Precis den visionen har vi oxå! eller hade... nu känns det mest enklast att fotas före...!
     
  • Sylvia757

    skratt.. varför är allt med bröllop så krångligt ;) 

  • smisa

    Nu säger jag inte att ni inte skall fota innan för det låter ju som en bra plan men... vår toastmadame som har mycket erfarenhet av bröllop avrådde oss från att ta korten innan, eftersom man antagligen är nervös, stressad och väldigt tidsmedveten. Dock skiljer sig detta säkert från person till person men vill berätta iaf :)

  • smisa

    Har för övrigt också stora funderingar över hur vi ska gå in i kyrkan. =P

  • Hoffsennanen Tottoplex
    Sylvia757 skrev 2012-10-03 13:10:30 följande:
    skratt.. varför är allt med bröllop så krångligt ;) 
    Hahah!!! Precis! Trodde verkligen jag hade stenkoll på allt men nja...inte riktigt längre märker jag
  • weddinghelena

    Jag hade valt kort före vigseln, det mörknar snabbt i okt och bilder med mycket blixt blir lite speciella och inte riktigt i just min smak så jag hade lyssnat på fotografen, då bilderna är en ev de saker man verkligen kommer att ha kvar efter bröllopet.

  • Hoffsennanen Tottoplex
    smisa skrev 2012-10-03 13:16:54 följande:
    Nu säger jag inte att ni inte skall fota innan för det låter ju som en bra plan men... vår toastmadame som har mycket erfarenhet av bröllop avrådde oss från att ta korten innan, eftersom man antagligen är nervös, stressad och väldigt tidsmedveten. Dock skiljer sig detta säkert från person till person men vill berätta iaf :)
    Oooh.... det har jag oxå tänkt på...jag blir ju så jäkla lätt nervös med...! hm... Skönt att jag kan kolla ljuset lite nu detta året Så kanske man får lite mer koll!
Svar på tråden Åh hur beslutar man hur man ska gå in??