• Hellsb­ells
    Äldre 1 Oct 18:37
    4830 visningar
    9 svar
    9
    4830

    Tips på bra fotograf i Göteborg!

    Hej!

    Jag skulle bli super glad för tips på bra fotograf i Göteborg.

    Vi är ute efter ett mer "romantiskt" skimmer på bilderna -och gärna en fotograf som heller inte kostar skjortan!
    Pris för 20 000 är inget alternativ, snarare runt 5-7 000 kr.

    Finns det sådana fotografer?

    Alla tips mottages med öppna armar! :D 

  • Svar på tråden Tips på bra fotograf i Göteborg!
  • gbg201­2
    Äldre 1 Oct 20:04
    #1

    Våran fotograf något dyrare än det du skrev för heldag men väldigt duktig. =)

    Se bilderna från vårt bröllop här:  http://johannatorbjornsson.blogspot.se/2012_07_01_archive.html

  • Hellsb­ells
    Äldre 1 Oct 20:30
    #2

    Hehe ironiskt, men jag har faktiskt redan kollat med Johanna -tyvärr var hon bokad vårt datum.... Så någon annan, likvärdig hade vart kanoners!

  • MrsH
    Äldre 2 Oct 09:27
    #3

    Jag vill tipsa om vår fotograf, de är carl Henrik Trapp på Elite studio. Han lyssna verkligen på oss och vi kände oss bekväma :) Vi visade lite bilder för honom hur vi ville ha de. Sen är Jenny bladh jätteduktig oxå.

  • KarinJ­ohan
    Äldre 13 Nov 21:56
    #4

    Kolla vår fotograf på www.xerviarfotos.com.nu. Kanske inte han bokad ditt datum och kan väl förhandla priset med honom

  • Katari­naBerg­lund
    Äldre 14 Nov 13:11
    #5

    Vi har precis bestämt oss för att gifta oss borgerligt nu i 2013 och har pratat med en fotograf xerviar (www.xerviarfotos.com.nu). Han verkar trevligt o duktig. Det kan Du göra åxå

  • lindac­j
    Äldre 27 Nov 16:10
    #6

    Kan rekomendera Stig Albansson helt fantastisk, kommer ej ihåg pris. Hemsida: stigalbansson.se

  • hedvig
    Äldre 12 Mar 18:49
    #8

    My Bardin!

  • AliceB­livand­eHanso­n
    Äldre 11 Apr 10:52
    #8

    Jag har ett tips på bra och prisvärda fotografer!
    De är två tjejer som har ett företag tillsammans. Så man får 2 st fotografer i priset.
    Här är deras hemsida: http://www.artdefined.se/

  • Äldre 7 Aug 11:31
    #9
Svar på tråden Tips på bra fotograf i Göteborg!