• Bruden Susann­e
    Äldre 26 Sep 20:38
    5301 visningar
    4 svar
    4
    5301

    Tips på bra frisör i Uppsala?

    Har precis flyttat till Uppsala och ska gifta mig nästa sommar och vill redan nu hitta den frisör som ska göra mitt hår på bröllopsdagen! Mitt hår är mitt starkaste attribut och jag är väldigt petig vad gäller frisör. Han/hon måste kunna hantera ett tjockt och långt hår, vara noggrann och professionell. 

    Någon som har några bra tips och bra erfarenheter?Skrattande

    ...eller kanske några dåliga erfarenheter, så man får veta vilka man absolut inte ska anlita! Flört

  • Svar på tråden Tips på bra frisör i Uppsala?
  • Äldre 2 Oct 11:54
    #1

    Jag klipper mig på Creative Zone och kan varmt rekomendera dom. (Jag har iof inte gjort någon uppsättning där än bara färgning och klippning, men det kommer det bli när det närmar sig.) Mycket trevliga, väldigt proffesionella och mycket mån om att kunderna ska bli nöjda. De är alla mycket skickliga och välutbildade där. Jag avfärgade nyligen mitt röda hår för att bli blond igen, och blev mycket imponerad av deras proffesionalism och skicklighet. 

    Lite dyrare än på andra ställen, men det är det verkligen värt. Både jag och många av mina klasskamrater går enbart dit, trots studenters dåliga ekonomi. =) 

  • Äldre 2 Oct 12:26
    #2

    Jag klipper mig helst hos Gunilla på salong Figaro, alltid nöjd!

  • Bruden Susann­e
    Äldre 2 Oct 18:50
    #3

    Tack för tipsen! Jag betalar också hellre lite extra om jag vet att det kommer bli bra!:) 

     

  • Äldre 23 Feb 17:46
    #4

    Jag är fd frisör och har provat flertalet salonger och frisörer och är aldrig så nöjd som hos Sevanna på flottsundsfrisörerna! Det ligger vid sunnersta och det är väl värt att ta sig dit (plus att man får parkera gratis utanför) och hon kommer även göra min bröllopsfrisyr :)

Svar på tråden Tips på bra frisör i Uppsala?