• maxmam­ma
    Äldre 26 Sep 11:47
    2058 visningar
    4 svar
    4
    2058

    egen gjord present till m2b.

    hej

     vill ha råd o tips om hur man antingen gör en "tavla" collage med grejer som visar hur mkt man älskar sin partner. 

    Alternativt göra ett album av något slag med grejer som visar kärleken.

    Tanken är att han ska få den dagen efter bröllopet på morgonen när han vaknat.

    Det jag vill ha tips på är vad för saker man kan plocka in i albumet/tavlan

    typ bilder och andra atteraljer.

     

  • Svar på tråden egen gjord present till m2b.
  • Fremm
    Äldre 26 Sep 11:55
    #1

    Jag gjorde ett minialbum med en massa olika anledningar till varför jag älskar honom så mycket, stort som smått, roligt som allvarligt... och så satte jag in mindre foton på oss på några utav sidorna. Han blev så glad att han fick tårar i ögonen och har den liggandes på sitt nattduksbord och ibland ser jag honom läsa och titta i det... väldigt lyckat! :)

    I morgongåva ska jag göra ett secretbox album... och på bröllopet ska jag hålla tal och eventuellt läsa en dikt/sjunga en sång... :)

  • eml33h
    Äldre 26 Sep 12:06
    #2

    Åh Fremm, jag blev alldeles tårögd när jag läste om minialbumet och hans reaktion.. Så underbart!

  • Fremm
    Äldre 26 Sep 13:25
    #3
    eml33h skrev 2012-09-26 12:06:30 följande:
    Åh Fremm, jag blev alldeles tårögd när jag läste om minialbumet och hans reaktion.. Så underbart!
    Va gullig du är! ♥ Ja det blev lyckat! :)
  • eml33h
    Äldre 26 Sep 13:31
    #4

    Jag tänkte skriva ett litet brev som jag smyger ner i hans ficka under kvällen och som han får läsa när han är ensam, på toa eller nått, haha!
    "For your eyes only!"
    Jag har lite problem med att uttrycka känslor verbalt, så ett brev passar mig bra..

Svar på tråden egen gjord present till m2b.