• FruNovember

    Börjar bli orolig, allvarligt sjuk?

    Har sedan i maj haft ont vid höger höft, inte I höften, utan i hullet runt höften.. I juni började jag få stickande känslor vid naveln, det spred sig till resten av magen, också detta i "hullet", typ vävnaden.. fick för 10 dagar sedan en penicillinkur för borrelia då jag hade en fästing i somras.. Fick veta idag att det inte var borrelia.. senaste veckan har stickningarna blivit till en molande värk istället, känns som blåmärken under huden.. Vad kan det vara?! Har en tid till läkaren 10/10.. Men är så himla orolig att det kan vara något riktigt farligt.. :-\ Någon som känner igen det här?

  • Svar på tråden Börjar bli orolig, allvarligt sjuk?
  • Boringbrick

    Väntar också på en utredning, har tid i början av oktober, men tycker också det är jobbigt att vänta. Man är ju orolig och så. Så jag förstår dig! Men försök kämpa på och bara tänka på att det snart är över och förhoppningsvis ingen fara, eller en lösning på problemet. 

    Leta på internet, brukar vara skönt att skaffa sig information om eventuella sjukdomar, men titta inte för mycket då kan man istället bli lite hypokondriker.

    Lycka till!  

Svar på tråden Börjar bli orolig, allvarligt sjuk?