• Heart8­0
    Äldre 18 Sep 21:29
    1918 visningar
    4 svar
    4
    1918

    Leverans av blommor?

    Funderar på om någon av er som beställt blommor även beställt att floristen levererat blommorna? Vi tänkter oss ett arrangemang i kyrkan och ett på hetllet där festen ska vara. Är det vanligt/ovanligt att floristerna placerar ut blommorna?


     


    Tacksam för svar till ett undrande brudpar

  • Svar på tråden Leverans av blommor?
  • Lilla My 76
    Äldre 18 Sep 21:37
    #1

    När jag beställde min brudbukett,coursagerna till min man och bestman och tärnbuketten från blomsterbutiken så hade dom en kille som körde bud och lämnade det allt utanför kyrkan.
    Hade även beställt blomarrangemang till kyrkan och festlokalen.
    Kolla med er blomsterbutik om dom har ngn som kan leverera blommorna.

    Lycka till! 

  • Äldre 18 Sep 21:40
    #2

    Hej ! Jag jobbar som floristen så hoppas kunna svara på dina frågor :) det absolut vanligaste är att bruden eller brudgummen kommer till butiken och hämtar allt, för att se så att allt blev som man tänkt sig och då finns fortfarande tid för ändringar. Men man kan självklart även få allt levererat :) att få de levererat ska alltså inte vara problem :)

  • Äldre 18 Sep 23:36
    #3