25/5 2013
Hej! Jag och min sambo skall gifta oss den 25/5 2013. Är det någon mer som har tänkt detta datum? Tänkte att vi kunde hjälpas åt lite med planering, tips, funderingar mm. Hör gärna av er. Med vänlig hälsning, Louise
Hej! Jag och min sambo skall gifta oss den 25/5 2013. Är det någon mer som har tänkt detta datum? Tänkte att vi kunde hjälpas åt lite med planering, tips, funderingar mm. Hör gärna av er. Med vänlig hälsning, Louise
Vi ska också gifta oss då :) lokal och kyrka är bokad :)
Samma här, kyrka och lokal är preliminärbokade för 25 maj!
I övrigt har inte spikat något även om det finns en del tankar i mitt huvud. Hur långt har ni kommit?
Hej! Vad trevligt att få lite sällskap på denna tråd ;) Vi har bokat kyrka, lokal, frisör, blommorna är bokade och klänningen påväg ;) Håller nu på att kolla på catering. Hur går det för er? Var skall ni gifta er någonstant? Blir det borgligt eller kyrka? //Louise
Vi ska också gifta oss 25 maj 2013
Kyrkan o festlokalen är bokade, men mycket längre än så har vi inte kommit..... gästlistan är skriven, toastmadame utsedd o tillfrågad..... sen har jag börjat med en massa små detaljer, som spellista till festen - men nån klänning eller ringar eller annat väsentligt har vi inte koll på än
Vi ska gifta oss i Vittskövle kyrka i Skåne sen blir deg fest och middag på forsakargården restaurang :)
När ska ni skicka ut inbjudningar ? Jag tänkte skicka i januari och osa i mars, hur har nu tänkt