• Anonym (25-30 pers)

    Festlokal i Göteborg för få personer

    Hej!

    Jag vill ha förslag på små lokaler där det ska få plats ca 30-35 personer varav ca10 småbarn. Det ska vara vackert och mysigt där det antingen ingår eller ska vara möligt att duka mycket vackert. 

    Har googlat ihjäl mig, men hittar bara antingen lokaler för 70 gäster + eller mycket tråkiga lokaler, oftast föreningslokaler eller lokaler i hyresrättsföreningar för boende. Dessa brukar vara himlans tråkiga och inte särskilt vackra.

    Restaurang verkar inte vara ett alternativ då vi vill att alla barnen ska kunna springa fritt och låta bäst dom vill.

    Om man måste ta catering där eller ta med mat själv spelar ingen roll! 

  • Svar på tråden Festlokal i Göteborg för få personer
  • BodyMindSoul

    Törnströms kök har ett koncept som heter "privata rum" kan det vara något?

  • Anonym (25-30 pers)
    BodyMindSoul skrev 2012-09-13 14:37:07 följande:
    Törnströms kök har ett koncept som heter "privata rum" kan det vara något?
    Tack för den, har kollat upp det på hemsidan och mailat, men det känns ändå inte riktigt barnvänligt med så fina lokaler. Vill ju inte göra personalen upprörd. Barnen är 1-3 år. Men ska allt se vad dom har att säga, tackar för tipset! 
  • muminmamman 81

    Kolla Restaurang Ebeling..ligger vid gullbergs strandgata 13...vi hade våran fest där! Mkt god mat! Rekommenderas !!!
    Lycka till!
    skriv privat så kan jag kanske länka ngr bilder till dig  

  • ThereseV

    Har ni kollat på överås? Dom har ju många rum i lite olika storlekar och även om vissa är stora så känns det som att man skulle kunna göra det jättemysigt även för ett mindre antal.

  • Anonym

    inte seriös då man försöker hjälpa men inte svarar  verkar det som

  • MrsT2011

    Jag tipsar om Villa Belparc! Underbar personal, prisvärt och man har hela festvåningen för sig själv. De skulle aldrig störas av småbarnens spring, det är jag helt säker på. Vi var 33 vuxna i den lokalen på vårt bröllop, helt perfekt!

  • Anonym (25-30 pers)

    Tack så mycket för era fina förslag. Har varit i kontakt med både törnströms kök, restaurang ebeling och lilla torget och jag har fått bra information av dom och dom var mycket trevliga och tillmötesgående men efterfrågar ändå fler förslag om ni har några på lager. 

    muminmamman: Jag ska skicka till dig, vill gärna se bilderna! 
    MrsT2011: Villa belparc har jag ätit lunch på massor av gånger, visste inte att dom hade festvåning. Var det prisvärt? Vad åt ni för mat? Hade ni några barn på er fest? 

  • Anonym (25-30 pers)
    Anonym skrev 2012-09-16 00:38:00 följande:
    inte seriös då man försöker hjälpa men inte svarar  verkar det som
    Oj då. Inte visste jag att det var så viktigt att svara med en gång. Jag svarade ju ändå i torsdags och det är måndag idag, det är ju bara en arbetsdag emellan. Men visst, ska svara snabbare nu i fortsättningen.

    Jag uppskattar absolut tipsen, och har pratat med flera av de tipsade platserna, men är inte inne här på BT mer än någon gång eller två i veckan då vi som sagt inte ens bokat lokal än. Klänningen är inhandlad och vi har sedan länge bestämt ringarna. Därför är jag inte inne här varje dag för även om jag tycker det är fantastiska bilder man får se, underbara planer och liknande vill jag inte heller fastna framför denna sajten, som annars är lätt gjort 
Svar på tråden Festlokal i Göteborg för få personer