festlokal i sörmland?
Ge mig tips på fina festlokaler. Villgärn kunna ta dit catering, men ta med dricka själva.
Gärna lantlig stil. Helst kring Nyköping med omnejd men går även i övriga län.
Ge mig ditt bästa tips! Behöver hjälp.
Ge mig tips på fina festlokaler. Villgärn kunna ta dit catering, men ta med dricka själva.
Gärna lantlig stil. Helst kring Nyköping med omnejd men går även i övriga län.
Ge mig ditt bästa tips! Behöver hjälp.
puff! ingens om har förslag på bra festlokaler?
Kan kanske hjälpa men jag bombarderar med lite frågor först
VIlken typ av lokal hade du tänkt dig, slott eller bygdegård ? Hur många personer ska lokalen inrymma och ska ni gifta er där eller i en kyrka i närheten? ( om det nu är bröllop de sa du iofs inte...)
fråga på,
vi vill antingen ha herrgårdstyp eller bygdegård men inte för långt ut på landet (bor utåt flen hållet) har en del gäster långväga ifrån.
ca 50 pers. är inte beroende av att ha kyrka i närheten men vore trevligt. gärna tips på både lokaler där man ordnar själv och där de ordnar mat och dryck=)
Hm nära Flen känner jag dessvärre inte till lokaler. Kommer gästerna bo i Nyköping??
Det finns ju massa mysiga slott o herrgårdar i trakten där som kan vara värt att kolla upp.
Kan då dessvärre inte komma på någon exakt lokal men skickar lite länkar som kanske kan vara till nytta:
www.bygdegardarna.se/
www.brollopinykoping.se
www.nykoping.se/Kultur--Fritid/Idrottsanlaggningar-och-lokaler/
Jo men i Nyköping kan vi ha festen absolut, många kommer nog att bo där med=)
Inegn som känner till någon loge kring nyköping?
Hmm...kolla in dessa!
Förr vet jag att de har haft fester på Oppeby - går ju att kolla upp med ett telefonsamtal
http://www.konferens24.se/tystberga/oppeby-sateri/
Lycka till!
Tackar=)