• Hoffse­nnanen Tottop­lex
    Äldre 5 Sep 19:40
    3866 visningar
    6 svar
    6
    3866

    Vigsel i skogen??

    Någon som vigt sig i skogen eller funderar på det??
    Kom att tänka på det idag att det skulle vara helt fantastiskt!
    Vi skall gifta oss i oktober nästa år och då är det ju så vackert ute.... frågan är hur man går tillväga med allt. 

  • Svar på tråden Vigsel i skogen??
  • L och J
    Äldre 5 Sep 20:35
    #1

    Det är vackert på hösten, så de låter fint! Men ha en backup-plan ifall vädret jäklas.
    Vi har det som alternativ, antingen ute i skogen i småland, eller i kyrkan i sthlm. tål att tänkas på, det finns ju både för och nackdelar

  • Hoffse­nnanen Tottop­lex
    Äldre 5 Sep 20:45
    #2
    L och J skrev 2012-09-05 20:35:47 följande:
    Det är vackert på hösten, så de låter fint! Men ha en backup-plan ifall vädret jäklas.
    Vi har det som alternativ, antingen ute i skogen i småland, eller i kyrkan i sthlm. tål att tänkas på, det finns ju både för och nackdelar
    Jo mycket sant...sitter och googlar bilder nu...så fantastiskt! ett riktigt Robin Hood bröllop! Åh blir alldeles nervös! haha!!! kul att vara nervös ett helt år!!
  • amerik­a
    Äldre 16 Feb 21:56
    #3

    Hur har det gått med skogsplanerna? Vi är lite i samma tankar men jag tycker det är svårt att tänka att man bara ska ta hela bröllopsföljet och avvika från "spåret" in i skogen....
    Hur har ni tänkt? 

  • xMaria­x
    Äldre 16 Feb 22:13
    #4

    Vi ska gifta oss ute i skogen. Håller tummarna på bra väder!

  • Hoffse­nnanen Tottop­lex
    Äldre 16 Feb 23:28
    #5

    Heeej! Haha..nä min omgivning drog ner mig på jorden så blir i en kyrka med varenda jäkla ljus tänt!! Hoppas på att det blir lika fantastiskt samt att jag slipper oroa mig för vädret riktigt lika mycket

  • xMaria­x
    Äldre 17 Feb 00:13
    #6
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2013-02-16 23:28:58 följande:
    Heeej! Haha..nä min omgivning drog ner mig på jorden så blir i en kyrka med varenda jäkla ljus tänt!! Hoppas på att det blir lika fantastiskt samt att jag slipper oroa mig för vädret riktigt lika mycket
    Det blir nog jättefint det också!
Svar på tråden Vigsel i skogen??