• polkapinne

    En vecka sen jag blev fru Silfverberg

    Vi väntar på bilderna från fotografen men har blivit taggade på FB. 
    Alla hade verkligen sagt att vi bara skulle njuta och ta det lugnt eftersom dagen går så fort. Och det gjorde den verkligen. Helt galet. 


    Vi fick champagnefrukost på rummet innan det var dags för mig att ta mig till frisören. Mötte upp min tärna och fotografen på hotellet efteråt. När det var dags att ta våra foton började det regna. Så typiskt och jag hade varit lite sur över det hela veckan eftersom det lördagen innan hade varit superfint väder. Men vi fick lite bilder inne på hotellet. 
    Det bästa på hela dagen var nästan att S och hans best man överraskade med en limousine som tog oss ut till Araslövs gård. Vi hade inte direkt tänkt på hur vi skulle ta oss ut där innan och när jag såg den istället för en taxi blev jag sjukt glad och väldigt överraskad. Hade kunnat åka mycket längre där. 

    Vigseln gick snabbt och jag blev så rörd över hur vackert Manda sjöng våra låtar. Så fantastiskt och jag ångrar bittert att vi inte filmade vigseln. 
    Middagen var mysig och talen personliga, en bra blandning av sentimentala och roliga. Jag fick dansat mycket och kvällen avrundades vid ett, halv två skulle jag tro. Och jag var mycket trött och nöjd med hur dagen blivit. Jag är fortfarande lite förvånad över att jag aldrig, under hela dagen, blev nervös. Lite fjärilar i magen kände jag när jag mötte upp fotografen och min tärna men det var det. Annars bara lugn. 
    Nu blir jag så varm i hjärtat när jag tänker på att jag är gift med min underbara man! 
  • Svar på tråden En vecka sen jag blev fru Silfverberg
  • L och J

    Va vacker du va!! åååh, man blir alldesles rörd! och jättesöt bukett.

Svar på tråden En vecka sen jag blev fru Silfverberg