• Anonym (Sexlös?)

    Sexuppehåll tills man gifter sig?

    Vi har börjat fundera på att inte ha mer sex innan vi gifter oss.
    Vi tänker att bröllopsnatten då blir ännu mer speciell för oss.

    Vi har inte ännu bestämt något änu då jag vet att jag kommer att ha jättesvårt att hålla mej till dealen...tror att sambon skulle klara det bättre. 

    Jag undrar om någon av er har gjort något liknande,  hur det gått och om det var värt det Skrattande

  • Svar på tråden Sexuppehåll tills man gifter sig?
  • Niini

    Kna ju varna er att det inte alls är säkert att ni orkar ha sex på bröllopsnatten. Man är ordentligt slut efter en lång och händelserik dag! :)


  • mariath
    Niini skrev 2012-08-30 09:52:42 följande:
    Kna ju varna er att det inte alls är säkert att ni orkar ha sex på bröllopsnatten. Man är ordentligt slut efter en lång och händelserik dag! :)
    Håller med fullständigt. Inte för att ta förväntningarna på något sätt ifrån dig. Man ska se fram emot att spendera första natten tillsammans som gifta. Men enligt min erfarenhet, och flera vänninors, är bröllopsnattens sex rätt så överskattad. Om det blir något sex alls förstås. Vi var helt färdiga efter att ha kommit till hotellet fått av mig klänningen, tagit ur alla 58 hårnålar och trasslat ut gummisnoddar och rosor ur håret.
    All planering är liksom till ända,alla månader av förberedelser, tankar, stress, nervositet och allt släpper, tja då kommer tröttheten som man inte kände när man är så uppe i varv.

    MEN- ni kan alltid ta igen det på morgonen Flört!

    Lycka till och se till att bara ha roligt! Njut av dagen och ert kommande liv tillsammans!
  • Anonym (Sexlös?)

    Jo jag har tänkt på att man säkert är jätte trött när man väl slipper från festen..

    Men jag tror att det skulle bli en snabbis under festen å inte jätteromantiskt på ett hotellrum med rosenblad och levande ljus.. 
    sen tar man igen det hela ordentligt nästa dag..

    Jag vet  dock inte om jag överhuvudtaget kan klara av att vara utaan sex i flera månader... 

  • Anonym

    Min fästman har sagt att jag kan spara alla sexiga udnerkläder till dagarna efter då vi åker på vår minimoon weekend. För underkläderna under bröllopsklänningen behöver vara bekväma med alal udnerkjolar och annat som inte kommer vara jättebekvämt.
    Vår fest håller på till över 02:00 med så tror nog inte man orkar med något "speciellt".

Svar på tråden Sexuppehåll tills man gifter sig?