• Anonym
    Äldre 29 Aug 19:36
    2237 visningar
    3 svar
    3
    2237

    En gammal kärlek dök upp...

    Jag träffade en vän i måndags... Vi träffades första gången för ca 2 år sen... Sedan dess har vi varit vänner... Men jag har haft känslor för honom sedan jag först träffade honom och de har bara växt. Vi har inte umgåtts så mycket eller så nära... Men de har funnits där starkt hela tiden. Faktum är att de kommit i vägen för andra relationer också.


     


    I måndags sågs vi för första gången på ett halvår. För ett halvår sedan så pratade vi om en seriös relation. Men han sade att han inte var redo för det. Så jag släppte det... Trodde iaf jag. När vi sågs igen kröp känslorna åter fram... Vi började kyssa varandra och till slut hade vi sex. Han sa att han känner för mig också. Och den här kvällen... Tog jag hans oskuld. Han har aldrig varit med någon kvinna tidigare, även om han är 27 år gammal. Sedan sade han att vi är goda vänner... Vi kommer inte vara något par för alltid eller så... Det vi har är tillfälligt.


     


    Jag skickade meddelande till honom idag. Och frågade när vi ska ses igen bara för att prata... Han ringde upp mig och sa att han inte vet. Han är upptagen nu (inte sant), men kommer att höra av sig inom den närmaste tiden... Och han kallar mig fortfarande "hans vän".


     


    Kanske han inte är redo för nåt förhållande... Han vill kanske inte mer än såhär.

  • Svar på tråden En gammal kärlek dök upp...
  • Anonym
    Äldre 29 Aug 19:36
    #1

    Det enda konstiga för mig är... Att han är så väldigt romantiskt lagd... Och att han var oskuld och jag tog hans oskuld... Jag blir lite förvirrad av det här...

  • Anna S Olsson
    Äldre 7 Jun 00:03
    #2

    Låter som om han mer utnyttjade dig för att "bli av med oskulden" än att han menade att han vill ha ett förhållande eller att hans "känslor för dig" skulle vara äkta...
    Om han vet hur du känner så kan det vara lätt för honom att använda det mot dig tyvärr... Har själv varit i den sittsen och det gör väldigt ont :( 
    Men jag hoppas verkligen (för din skull) att han till sist kan komma fram till ett svar som ger dig ett avslut, vare sig det är ett förhållande med honom eller förbli vänner :) 

  • Anonym
    Äldre 7 Jun 13:59
    #3

    Jag känner inte till detaljer ur din historia..men i mina öron låter det alldeles för konstigt. Har ni gemensamma vänner som kanske kan fylla i dina frågor? Han kanske inte alls var oskuld, han kanske har någon vid sidan av som han inte trivs med eller så e han inte redo, men sexet vill han ha och han vet att du släpper till för att du e kär..


    Jag hade nog letat vidare tyvärr, det finns fler killar som behandlar en väl och med respekt.

Svar på tråden En gammal kärlek dök upp...