• sirifredde

    Majbrudar 2013 hallå =)

    Hej Skulle vara kul att starta en tråd med oss som gifter oss i Maj 2013 Här kan vi delge tips o råd till varandra:)

  • Svar på tråden Majbrudar 2013 hallå =)
  • tagetuss

    Åh vad roligt! Här vill jag vara med!


    Vi gifter oss på pingstafton (18/5).


    Hur långt har ni kommit med era planer?

  • Loolloo

    hallå :) en till Majbrud här, den 11e maj har även vi :)

  • sirifredde

    Vi bokade vigsel i går :) 11/5-2013 kl 15 borgeligt i Göteborg. Dock ha ja lite ågren om ja skall ha kallor eller rosor i min brudbukett:S Hade en dröm om att ja hade påskliljor och fick blomster checkar på 200 kr*fniss* Vi skulle igenlogen ha ett smygbröllop men nu kör vi ett litet med de närmaste och sen sticker vi till Grekland ett par dagar /en vecka efter:)

  • sirifredde

    samma dag som oss


    Loolloo skrev 2012-08-28 22:01:00 följande:
    hallå :) en till Majbrud här, den 11e maj har även vi :)
  • disneyprinsessan

    vi har pratat om den 25maj nästa år eller 1juni....men jag vill ha det den 25 maj men sambon han pendlar mellan dessa två datum! 

  • sirifredde

    Aha vad kul med 25 maj =) vi bestämde oss i går för dem 11 maj :)Hur mycket har ni hunnit i eran planering?


     

  • disneyprinsessan

    vi har kommir så här långt......


    datum bestämt,  vi vet vilken präst vi vill ha  vilken kyrka vi ska gifta oss i vart vi ska ha middagen efter så det är bara att ringa och boka =)  klänningen ska jag och mamma sy,  kostymen till my love är köpt (köpte en ny när dottern döptes och han vill ha den när vi gifter oss också) skorna till mig + sambon är klara. 
    mycket kvar att fixa men vi har ett helt år på oss och jag kommer vara mamma ledig under hela tiden så jag har gått om tid när dotter sover att sitta med planeringen Flört
Svar på tråden Majbrudar 2013 hallå =)