Celnns skrev 2012-08-22 11:10:55 följande:
Personligen skulle jag ALDRIG gifta mig utan att min Mor och Far och syster skulle få delta. De är min familj och jag tycker faktiskt att de har rätt att få vara med vid denna högtiden i mitt liv. Men det är vad jag tycker och det är så jag tror många tycker. Men jag skulle aldrig beklaga mig om någon av mina vänner gifte sig i smyg. Hade min syster däremot gjort det, hade jag blivit vansinnig.
Sedan så är bröllop hypade och folk tror att man älskar varandra inte om man inte lägger ut en jävla massa pengar, ett litet bröllop med hemlagat eller restaurangmat behöver inte kosta något alls nästan.
Personligen, kommer vi bara ha de närmaste på bröllopet, med god mat, och med god mat menar jag inte vad folk anser som FIN mat. Kommer vara buffe och kött (troligen nygrillade olika bitar man väljer från grillen) för detta är det som våra släktingar och v själva älskar.
Sedan kommer vi inte ha dans och fest (troligen) utan snarare en heldag med olika aktiviteter och roliga inslag för att alla skall ha kul och lära känna varandra, sedan avsluta kvällen med enklare nattamat till de som vill. Vi är enkla människor och så är vår släkt därför vill vi göra något där vi alla har kul och inte bara går runt i fina kläder och bugar och bockar.
Kommer troligen räknas som WT bröllop men vem fan bryr sig om vad andra tycker om vi har kul :D
Ang familj så har jag ingen familj som jag anser jag skulle velat ha på vårt bröllop. Det skulle isf varit min far men han lever tyvär inte längre. Mitt syskon & jag har ingen kontakt efter en jättebråk ang min fars dödsbo & min mor har jag bara kontakt med ibland. Pga hur hon betett sej/gjort under min uppväxt. Hon tyckte dock att hon skulle fått vara med och att det skulle gjorts annorlunda. Bla så skulle vi ha bjudit folk och haft fest.