• drake

sweetrock

Hejsan
    Är det någon som har handlat av sweetrock?
    Jag har varit in på deras sida och även kontaktat dom ang en ring men har inte bestämmt mig ännu.
    Jag vet inte om ägaren är seriös eller bluff - han mailar i tid och otid hur många mail som helst.
    Så alla som har haft kontakt snälla hör av er, dom har en jätte fin ring som jag vill ha.
    Jag vill inte skicka iväg flera tusen och bli blåst. 

• Svar på tråden sweetrock
  • kitkät

Hej

Jag var också i kontakt med Anders på Sweetrocks när jag var ute efter en förlovningsring. Vi hade lite mailkontakt, men jag fick inte något större förtroende för honom när jag och pojkvännen var där och tittade på ringar. För det första så kändes det lite oseriöst att sitta i hans vardagsrum och titta på ringar, för det andra så är det inte han som gör ringarna, utan en guldsmed som han samarbetar med! Anders är alltså bara en mellanhand! Däremot så har han bra priser och man får GIA-certifikat när man köper en diamantring hos Sweetrocks! Så har du sett en ring på hemsidan som du gillar, så kan det säkert bli bra! Men för mig som ville designa en ring tillsammans med guldsmeden kändes det inte bra alls. Jag fick helt enkelt inget förtroende för honom. Jag vågade inte lita på att jag skulle få ringen exakt så som jag ville ha den. Annars var han supertrevlig och svarade så gott han kunde på våra frågor!

Svar på tråden sweetrock