• Match

Lada / loge i Göteborg med omnejd

Hej. Är det någon som känner till en festlokal i göteborgsområdet, typ en lada eller loge, ett "växthus" eller liknande lite lantligt där man får ordna med egen catering? För minst 75 Åre. Jag kan fixa bord, dekor etc o allt sånt själv. Alla tips emottages tacksamt!

• Svar på tråden Lada / loge i Göteborg med omnejd
  • BlomAnna

Kolla med Kolmadan i Delsjön men jag tror att de max tar typ 50 personer...

• LinneaR

Jag själv funderar på Råda hembygdsgård...ser väl ute lite som en lada:) Tror den rymmer upp till 100 pers och man fixar mat mm själv. Jag har själv aldrig varit inne men har åkt förbi och enda nackdelen är väl att området runt om inte är det mest idylliska. Positivt är att det är nära till buss och det tar ju bara ca 15 min in till stan.

www.radahbfmolnlycke.se/

bilden är från deras hemsida, kolla där för fler bilder.

• FruPuff

Hur gick det? Hittade du nån annorlunda lokal? Är själv på jakt efter festlokal med lite speciell känsla... :)

• Match

La ner det där med lada och bytte tema istället. Nu blir det en festlokal med lite vintagetema. Vad letar du efter? Jag har skannat av det mesta i Göteborg.

• FruPuff

Jag är nog inte sååå noga utan mer ute efter en lokal med känsla och inte en trist samlingslokal med furutak och plasmatta och lukt av gympasal... men vill inte lägga för mycket pengar, hör till dem som tycker det är lite tokigt att man jan bränna iväg så mycket pengar för en dag. Jag fixar lite event och jippon i jobbet och vet att med rätt enkla medel kan man komma långt om man vill piffa upp och i reda lokalen lite själv. Har du nått tips på nån annorlunda/fräck/charmig/häftig/kul/romantisk etc lokal är jag öppen för förslag. Vad blir det för tema nu då?

• Match

Tipsade om två ställen i den andra tråden. Mitt tema blir "the roaring 20s".

• fiahei

Hej Match.

Vilken annan tråd syftar du på?

Också ute efter något liknande men är ny här och hittar de trådar du skrivit i... 

Svar på tråden Lada / loge i Göteborg med omnejd