• zita

TIO DAGAR KVAR!! nån mer 25 augusti? :)

Åh jag kan inte tro det, för exakt två månader sen satte vi datum och när folk lugnat sig (haha) börjat planera, maila, ringa, boka - och nu är allt så gott som packat och klart!
    Vi ville köra budget och tror vi nu hamnat på cirka 40.000 - det med allting inräknat, t om transport för gästerna.

Det har inte varit lätt och vi har haft en del tur, men nu är det äntligen snart dags, bara sista små detaljer som ska fixas och sen får jag äntligen kalla mig mrs Hyde.

Så nån annan där ute som delar samma dag som mig, som oss?  
    Önskar er alla, oavsett, all lycka i världen! 

(inte hunnit med många bröllopsinlägg alls; men ändå http://ladyiustitia.blogspot.se/ om nån skulle vara intresserad!) 

• Svar på tråden TIO DAGAR KVAR!! nån mer 25 augusti? :)
  • Sandra och Joakim

JA vi gifter oss också den 25 augusti *iiiih* :) Fast vi har planerat ett helt år..
    Festprogram och gästpresentationer ska printas, vikas, fästas osv men annars
    har vi också bara några smådetaljer kvar. SÅ skönt att allt börjar fall på plats!
    Nu kan vi börja känna lugnet men å andra sidan, nästa vecka är det inte ens
    en vecka kvar så då kommer nog nervositeten att komma som ett brev på posten :)

• Annary

Vi gifter oss också den 25 augusti! Ska bli så underbart och kul! Lite småfix kvar och ska hämta klänningen på fredag. Imorgon är sista arbetsdagen sedan semester. Ska bli skönt då jag veckopendlar och det är svårt att utnyttja vardagkvällarna för bröllopsfix.

• jakother

Vi gifter oss oxå den 25de, utomhus!! Det enda jag tänker på är vädret!!! :) allt är klart utom sambon slips och stjorta..

För All Tid 2012-08-25 frokenfjellstrom.blogg.se
  • muminmamman 81

här e en till
    nästa vecka blir ompyssling av naglar å fötter  shoppa lite fint under oxå  

• SannaV

Vi gifter oss också den 25:e!! Har "planerat" ca 1 år men på allvar tagit tag i saker de senaste två månaderna. Nu har vi lite småfix kvar, plus inhandla alkoholfritt och det sista till förrätten. Annars är allt under kontroll, vilket gör mig lite nervös. Haha.. försöker lista allt men är ändå lite rädd för att vi ska ha missat nått viktigt. Jag har fjärilar i magen ser så mycket fram emot att äntligen bli fru. :D

• Emmisenn

Det är heeelt galet att det bara är 10 dagar kvar av dessa 7 månader som vi planerat ;) Samma som er andra så är det lite små fix kvar men tror läget är någorlunda under kontroll men attans vad dåligt jag sovit den senaste veckan !! Men som vi längtar :)

• Sandra1982

Åh jaaa! Vi gifter oss också den 25:e och har planerat denna stora dag i ca 6 månader. Det ska bli såå kul och det känns ganska lungt i nuläget med lite småfix och sånt kvar. Vi har sparat en del saker till nästa vecka då vi båda har semester men det känns som om vi ligger i fas
    Längtar så vi nästan håller på att spricka!

• jakother

På onsdag ska jag fixa naglarna :) ringarna kom äntligen igår efter en del strul och det är fortfarande struligt.. :/

För All Tid 2012-08-25 frokenfjellstrom.blogg.se
  • MagnusFlicka

vi gifter oss också den 25:e. =)

jag är mest orolig över vädret och bröllopsvalsen.Sen har jaag en koreansk brevvän som ska komma som jag aldrig träffat tidigare.. mycket som händer nästa vecka =)

• Annary

Fick ett samtal från kantorn i helgen. Hon hade haft semester iflera veckor och hade inte hört ngt från prästen om musiken som skulle spelas under vår vigsel, så hon hade åkt in till jobbet för att kolla mail och lyssna av jobbtelefonen. Hade då ett meddelande från vår solist som förgäves försökt nå henne ett flertal gånger. Hon hade iknappt hört vad solisten sa men hade hört vilka låtar som skulle spelas. Och det var inget hon kände igen överhuvudtaget och fanns inte i hennes repertoar. Så hon var smått panikslagen och sa att hon behövde noterna NU, NU, NU annars kommer det inte gå att öva in. Jag försökte få tag på solisten som givetvis iute svarade så jag och sambon fick sätta oss och googla noter som bara den. Till slut hittade vi noterna och dagen efter ringde även solisten upp så nu hoppas jag bara att de lyckas få till en träff innan lördag så de hinner öva. Vad gäller utgångsmarschen så sa hon tyvärr att det inte skulle gå så vi får antingen spela upp en CD-skiva eller nöja oss med ngt hon har i sin repertoar. Förutom det lilla orosmomentet så är jag ganska lugn. Vädret får bli som det blir men storm och regn är man ju gärna utan. Är även lite oroliga för avhopp i sista minuten som förstår bordsplacering osv. Men det är ju inte heller ngt man kan jgöra ngt åt. I övrigt bara längtar vi!

Svar på tråden TIO DAGAR KVAR!! nån mer 25 augusti? :)