• Anna860113

    Måste man ha klack på skorna?

    Jag är på jakt efter ett par skor till min klänning. Men alla jag har sett som gift sig har klack på sina skor, måste man ha det. jag skulle kunna tänka mig dessa www.brandos.se/wildflower/elsie-08670587-01-wht/a23301

    TR?DSTARTARENS TILL?GGSKOMMENTAR 2012-08-12 10:01
    Dom första fanns visst inte i min storlek... Men dessa kanske www.brandos.se/donna-girl/43310-canvas-pink/a46988

    Men den stora frågan är om man måste ha klack?

  • Svar på tråden Måste man ha klack på skorna?
  • PiaB

    Nej det är klart du inte måste ha klack. Jag har sett många förslag på lågklackat i länkar och när folk visar sina skor. Min kompis var jättefin i helt platta, typ ballerinaskor. Hon är dels väldigt lång och ville inte bli längre, och säger att hon inte kan gå i minsta lilla klack.


    Den skon du länkar till är ju jättefin


  • sommar2014

    Såklart man inte måste ha klack! Jag får lätt ont i fötterna och om jag kommer att ha skor med klack på vår bröllopsdag så kommer jag i vilket fall som helst att ha ett par platta skor att byta till, typ ballerinaskor. Om man gifter sig på landet eller i skärgården där underlaget inte är helt platt, eller i en trädgård/på en gräsmatta, är ju klackar också opraktiskt. Så trist att få ont i fötterna på sin stora dag också, så kör på platta skor du! Både skorna du länkar till är jättefina, tycker jag. Särskilt den andra skon med lite virkad spets! Glad

  • mirre01

    absolut inte ja ska ha vita ballerina på mig, vägrar va trött i fötterna dessutom är ja reumatiker

  • arioso

    Som sagt: nej det måste du inte, gör som du vill!

    Jag kan inte ha klack, för min klänning är precis lagom lång och det finns inget tyg att lägga ut. (Jag är lång)
    Så jag ska ha typ ballerina. Tack för tipset om de fina du länkade till förresten .Solig

  • caruba

    jag hade absolut inte tänkt ha klack, det hade inte mitt knä orkat med i nästan en hel dag...
    Det får bli ballerinaskor eller liknande. Lite inne var jag också på att ha converseskor både jag och m2b.
    Men han tyckte inte om den idén lika mycket. Vilken tråkmåns.

  • Amanda547

    Jag gifte mig faktiskt i ett par ballerinaskor, de syns ändå inte och jag ville inte riskera att snubbla och ramla omkull.. Sen böta jag till ett par klackar under bröllopsfesten :))

Svar på tråden Måste man ha klack på skorna?