• bernieojohan

    Bröllopstransport Eskilstuna

    Hej,

    Någon som har tips på någon sida man kan använda för att få tag i en trevlig bil för transport av brudpar från kyrkan till festlokalen? Vi är främst intresserade av någon välbevarad veteranbil. Har tittat en del på bfm.nu men inte träffat rätt där än. 

    Vi är även intresserade av att komma i direkt kontakt med någon som har en fin veteranbil och kan tänka sig att köra oss mot betalning. Känner du någon?

    Datum för vigsel är 8 september 2012 och allt kommer äga rum i och runt Eskilstuna.

    Tacksam för all hjälp!

     

  • Svar på tråden Bröllopstransport Eskilstuna
  • mirre01

    jag har en vän med veteranare som brukar köra dok är detta privat han har ej företag 

  • bernieojohan

    Tack för ditt svar.
    Vad är det för bil? Tror du att din vän är tillgänglig den 8:e september?

  • mirre01

    oj den är npn äldre röd veterANARE :) du kan få hans nr o mail

  • bernieojohan

    Tack det vore suveränt bra!
    Mailar du hans mail och nummer till mig här på BT?

    Tack för hjälpen! 

  • SannaV

    Vi har hyrt en Bentley från en väns mamma. Jag är inte helt säker på om de faktiskt har ett företag men vet att de brukar köra både brudpar och annat. Bilen är jättefin. Om du vill kan jag skicka kontaktuppgifter? :)

  • bernieojohan

    Ja tack! Vi tar gärna emot information så att vi kan kontakta dem gällande 8:e september.

  • SannaV

    P.S.. De kan mejla iväg bilder på bilarna så ni får se de.

  • SannaV

    Jag försökte skicka mail till dig här på BT med kontaktuppgifter men kommer inte åt din sida. Står att jag inte har tillgång till den. Kan jag mejla de nån annanstans?

  • bernieojohan

    Hej igen.
    Jag har skickat till dig här på BT. Du bör ha fått vår mailadress. Kolla om du ser det nu.

Svar på tråden Bröllopstransport Eskilstuna