• notch
    Äldre 4 Aug 19:46
    2057 visningar
    6 svar
    6
    2057

    Fotograf i Halmstad!

    Jag och sambon ska gifta oss i juni 2013, och nu är vi på jakt efter en bra fotograf. Jag har letar runt lite och tycker att vissa fotografer verkar ta rätt mycket betalt. Är det någon som har anlitat någon bra fotograf i Halmstad, vad fck ni isåfall betala, vad ingick i priset och blev ni nöjda?


     


     

  • Svar på tråden Fotograf i Halmstad!
  • Äldre 4 Aug 21:26
    #1

    Vi kommer ha en kille från Halmstad nästa lördag. Han är inte fotograf till yrket men jätte duktig och brukar göra foto jobb. Nu kommer vi inte betala något men gissar att han skulle vilja ha 2000 eller nåt. Han älskar att fotografera

  • Äldre 4 Aug 21:32
    #2

    Vi hade en hobbyfotograf som heter bente och utgår från halmstad.


    Här har jag lagt ut några av bilderna hon tagit av oss (även några av en annan fotograf i tråden men på tredje sidan är några av hennes).


    www.brollopstorget.se/Forum-1-88/m4193406.html


    http://www.bentesfotografi.se/


     

  • notch
    Äldre 4 Aug 21:44
    #3
    Angie2012 skrev 2012-08-04 21:26:20 följande:
    Vi kommer ha en kille från Halmstad nästa lördag. Han är inte fotograf till yrket men jätte duktig och brukar göra foto jobb. Nu kommer vi inte betala något men gissar att han skulle vilja ha 2000 eller nåt. Han älskar att fotografera
    Okej, vad är det för en kille då? Har han någon hemsida där man kan se lite bilder?
  • Pinkyg­irl
    Äldre 5 Aug 10:27
    #4

    Jag har två vänner som använde den här fotografen och de är jättenöjda och fick ett bra pris. markusaxelsson.se

  • Äldre 6 Aug 13:35
    #5

    Jag kan lägga in lite bilder efter lördag så kan du se om det intresserar erX

  • JennyO
    Äldre 6 Aug 14:00
    #6

    Vi kommer använda oss av Marias Foto, sök på Facebook för uppdaterad information om henne. Har valt henne på rekommendation, jättefina bilder!

Svar på tråden Fotograf i Halmstad!