• gbg201­2
    Äldre 1 Aug 18:40
    1916 visningar
    4 svar
    4
    1916

    Vårt bröllop den 2 juni 2012

    Jag och mina tärnor var hos frisören hela förmiddagen. Blev upphämtade av min mans bror och iväg till kyrkan. Vi hade bjudit in kollegor och gamla klasskompisar och annat folk till kyrkan, vi gifte oss i en mysig stenkyrka från 1100-talet och när vi kom in var det helt fullt längs med altargången, så över 80 personer kom till vår vigsel! =)

    Solosångerna gjorde inte ett öga torrt och jag fick hålla mig från att inte börja storgråta. När ringväxlingen skulle ske så hade min mans finger svullnat lite så det gick trögt och högt och tydligt säger jag, lite pinsamt"jag ska bli gift" folk skrattar och på kom ringen. Sedan fotograferas vi i botaniska och det var lite kallt men sol hela tiden. Sedan hade vi brudskålen ute vid vår underbara festlokal och då var det varmt och skönt. Middagen gick jättefort med fantastiska tal, en av marskalkerna som är min bästa vän, han är som en bror till mig höll ett så fantastiskt tal till mig att både jag och min man grät(han gråter sällan). Mina föräldrar gjorde ett jättefint bildspel på när jag var barn, hela tjejgänget från min möhippa gick upp framför alla och visade ett fantastikst roligt bildspel från möhippan som de alla hade gjort tillsammans så gulligt av de. Många fler tal blev det och vi fick göra skoleken och hade nästan alla rätt, hehe. Våra toastmastrar var fantastisk duktiga, de anordnade också ett jätteroligt musikquiz där vi fick sitta i lag och gissa låtar. 

    Sedan dansade vi foxtrot till forever young som vårt liveband spelade det gick toppenbra förutom i slutet när vi inte märkte att låten tog slut, vi var så uppslukade av stämningen att den gick så fort. =)

    Livebandet var jättebra och många dansade. En otrolig överraskning var att en av tostamastrarna hade tagit med sin egen synth och och de hade gjort en egen låt tillägnat till oss, med text och allt! =) Alla i lokalen sjöng med. Jag har aldrig blivit så rörd! =) Vi festade till 01:40 och då kastade jag brudbuketten  min mamma fångade den sen åkte vi till hotellet och somnade lyckliga. =)

    Bilder som vår fotograf lagt ut: http://johannatorbjornsson.blogspot.se/2012/07/linda-nicklas_31.html
    blev så himla lycklig när jag såg korten, äntligen är alla våra kort klara!! =D 

    Längtar tillbaka imorgon är det två månader sedan..en så underbar dag!! =) 

  • Svar på tråden Vårt bröllop den 2 juni 2012
  • Äldre 1 Aug 22:27
    #1

    Jag tror att jag sagt grattis redan.... Men jag säger det igen Solig

  • Äldre 1 Aug 22:30
    #2

    Vad fina ni var....vilken berättelse att berätta för era barn och barnbarn när ni blir äldre.
    Kram 

  • gbg201­2
    Äldre 1 Aug 22:49
    #3
    Chicita skrev 2012-08-01 22:27:46 följande:
    Jag tror att jag sagt grattis redan.... Men jag säger det igen Solig
    tack!  =) ja det stämmer nog säkert, tog lite tid innan vi fick alla kort och blev så glad när jag såg de på fotografens blogg idag. 
  • gbg201­2
    Äldre 1 Aug 22:50
    #4
    ajmb skrev 2012-08-01 22:30:56 följande:
    Vad fina ni var....vilken berättelse att berätta för era barn och barnbarn när ni blir äldre.
    Kram 
    tack känns verkligen som något att berätta. =) Tänk att en dag kan ge så mycket glädje. =) kram
Svar på tråden Vårt bröllop den 2 juni 2012