• Svar på tråden Pinterest, någon?
  • pumiz

    verkar väldigt användbart! :) visste inte om sajten sen tidigare så tack för tipset!

    Ni som redan är med, hur skapar man ett konto egentligen, måste man stå i kö eller något sånt för att få bli medlem? 

  • Heobea

    Älskar det till både bröllopsinspiration och mkt annat. pinterest.com/systerjane/


    pumiz skrev 2012-07-23 12:35:18 följande:
    verkar väldigt användbart! :) visste inte om sajten sen tidigare så tack för tipset!

    Ni som redan är med, hur skapar man ett konto egentligen, måste man stå i kö eller något sånt för att få bli medlem? 
    Antingen ber man någon som har ett konto om en invite (inboxa din mailadress till mig så ska det nog lösa sig.....)  eller så får man stå i kö typ 1,5dygn.
  • Tessa

    Vad roligt att fler hänger på Pinterest! Ska defintivt checka era sidor. Här kommer en länk till mig! http://pinterest.com/msthessa/
    Ni är välkomna att följa "Wedding ideas", det är den som uppdateras mest just nu. Tungan ute 

  • LinneaR
    pumiz skrev 2012-07-23 12:35:18 följande:
    verkar väldigt användbart! :) visste inte om sajten sen tidigare så tack för tipset!

    Ni som redan är med, hur skapar man ett konto egentligen, måste man stå i kö eller något sånt för att få bli medlem? 
    Jag stod inte i kö...bara skapde ett konto. Gjorde det för ca 1-2 månader sedan.

    Här är min bröllopsinspiration på Pinterest

    pinterest.com/linneareggie/
Svar på tråden Pinterest, någon?