• grynet­103
    Äldre 22 Jul 13:27
    2581 visningar
    6 svar
    6
    2581

    Nu är vi äntligen äkta makar...vilken Bröllopsdag vi fick!

    Nu har vi varit gifta i ca 1 vecka och äntligen landat lite! Vilken fantastisk, magisk, underbar dag vi fick, är så lycklig och tacksam!


    Kika gärna in och läs på min blogg, har bloggat om vigseln och festen i två delar!


    systerulrika.blogg.se


     

  • Svar på tråden Nu är vi äntligen äkta makar...vilken Bröllopsdag vi fick!
  • grynet­103
    Äldre 22 Jul 14:07
    #1

    Ps. de mörklila stolsrosetterna är till salu, allt annat är redan sålt! Det är ca 100 st, superfina och gjorde verkligen pricken över i:t i dukningen, bild på dem finns på bloggen! Det var superfint att matcha med ljuslila. Skicka iväg ett meddelande till min sida om du är intresserad så tar vi vidare kontakt därifrån! :)


    Pris: 400 kr inkl frakt, skickar samma dag som jag fått betalt :) Vill man ha ett provex skickat först går det bra!

  • M04081­2J
    Äldre 22 Jul 14:34
    #2

    Grattis! Ser underbart ut! Har två veckor kvar själv :) Längtar!

  • Äldre 22 Jul 15:58
    #3

    Åh stort grattis! :)
    Såg vilken fin dukning ni hade i lokalen, hyrde ni in stolklädsel och så eller hur gjorde ni? fann verkligen inspiration där!!

    Återigen stort grattis!!! Kraaam 

  • Syllis 2012
    Äldre 22 Jul 21:00
    #4

    Ett stort grattis till er båda {#emotions_dlg.flower}

  • grynet­103
    Äldre 23 Jul 00:29
    #5

    Tack för grattis! :) Stolsöverdragen är handsydda av knoppalakan och så hade vi knoppalakan som *dukar*, det blev verkligen jättefint! Både stolsöverdragen och dukarna sålde jag vidare innan vårt bröllop ens var över, är så glad över att jag hade dem, det blir en otrolig skillnad! :)


    Kraaam på er och tack igen för grattis! :)

  • grynet­103
    Äldre 24 Jul 13:03
    #6

    Stolsrosetterna är sålda, gisses va snabbt det gick, BT är ju såå bra! :D

Svar på tråden Nu är vi äntligen äkta makar...vilken Bröllopsdag vi fick!