• goingtobemarried

Gifta er den 1 September 2012??

Hej!! Vi ska gifta oss den första september i Västra Dalarna. Är det någon mer som ska gifta sig samma dag? Det vore kul att hitta fler att snacka med:).

• Svar på tråden Gifta er den 1 September 2012??
  • MajaStina

Hej!

Jaa, vi ska gifta oss den 1 september!!

Vad roligt med nån mer samma dag!

Vi gifter oss i Baltaks Kyrka som ligger strax utanför Tidaholm som ligger i Västra Götaland. Typ mellan Vänern och Vättern om dina kunskaper i geografi inte är hundra! Fniss! Är en liten håla så det är inte konstigt i så fall!!

Hur långt har du kommit (förlåt, NI!) i planeringen? Så svårt att tala i NI-form. Blir oftast jag. Å andra sidan är det jag som håller i trådarna och min fästman (mysigt å säga så, eller hur??) håller för det mesta med. Jag delger honom alltid vad jag hittar på, så lite är han med. Fast, jag känner att JAG bestämt det mesta. Hihi!

Vi är klara med det mesta. Lite smågrejer kvar som dock är rätt viktiga.

Klänning, Tobbes outfit, flickornas klänningar, bukett på G, frisyr o smink bokat doch ej provfrissat/sminkat än, mat, festlokal, det mesta till dukningen, musik in (om det funkar med ljudanläggningen i kyrkan. Vi vill spela ett musikstycke jag hittat på nätet så det blir ingen orgelmusik, varken ut eller in. En psalm blir det åsså hoppas jag det räcker med EN! Ringarna är beställda, blir varsin fin ring i titan då ingen av oss vill ha guld eller bling-bling. Hotellrum till bröllopsnatten klart. Alla som fått injudan kunde komma!! KUL!! Musiken till festen är klar, blir bara en specialgjord (dock inte klar...) spellista åsså kör vi Spotify. Enkelt å billigt!!

Har jag glömt nåt?? Ingen aning!! Haha! Än så länge känns det som att allt är under kontroll, men sen kommer väl mina två värdinnor med en lista på saker jag borde gjort för längesen... JO! Vi har inte fått in hindersprövningen än kom jag på nu. Kanske man skulle fixa snart eller? Haha, du ser!! Glömt nåt ändå.

Hur ser era planer ut för dagen?? Har du allt under kontroll eller är du en riktigt jobbig bridezilla just nu??

Kul att få höra era planer och kunna bolla lite ideér!!

Hörs igen dårå! Så får vi se om fler nappar!!

Kram!!

Svar på tråden Gifta er den 1 September 2012??