• Äldre 12 Jul 13:36
    2131 visningar
    5 svar
    5
    2131

    Läs min blogg om ni vill ha...

    ... spännande läsning, tips och trix, knep och knåp & massa bra budgetalternativ till ett pampigt, personlnigt bröllop!


    Fråga gärna vad ni vill! Jag är full med svar!


    http://calleochjosefins.brollopssajt.se/blogg

  • Svar på tråden Läs min blogg om ni vill ha...
  • CoG
    Äldre 12 Jul 14:17
    #1

    Jag måste bara säga att det var väldigt roligt att läsa om hur ni blev tillsammans.
    Har Calle själv möjlighet att lägga till sin version om det hela?

  • jakoth­er
    Äldre 12 Jul 15:26
    #2

    Tack älskar att läsa! =) Min finns även att läsa om typ samma sak! fast vårat bröllop är en överraskning!!


    För All Tid 2012-08-25 frokenfjellstrom.blogg.se
  • Äldre 12 Jul 15:41
    #3
    CoG skrev 2012-07-12 14:17:54 följande:
    Jag måste bara säga att det var väldigt roligt att läsa om hur ni blev tillsammans.
    Har Calle själv möjlighet att lägga till sin version om det hela?
    Han har möjlighet om han vill, men skrivarintresset är inte lika stort på hans front! Ska försöka övertala honom om att bli lite mer engagerad i bloggeriet men än så länge nöjer han sig med att läsa det färdigskrivna! ;)
  • Äldre 12 Jul 15:41
    #4
    jakother skrev 2012-07-12 15:26:54 följande:
    Tack älskar att läsa! =) Min finns även att läsa om typ samma sak! fast vårat bröllop är en överraskning!!
    För All Tid 2012-08-25 frokenfjellstrom.blogg.se
    Vad roligt! :D
  • CoG
    Äldre 12 Jul 19:17
    #5
    MamaJuice skrev 2012-07-12 15:41:06 följande:
    Han har möjlighet om han vill, men skrivarintresset är inte lika stort på hans front! Ska försöka övertala honom om att bli lite mer engagerad i bloggeriet men än så länge nöjer han sig med att läsa det färdigskrivna! ;)
    men fråga honom lite hur han tänkte och kände vid några av er stoys ögonblick och flika in det bara :)

    Tex vad hans första intryck av dig var eller vad han tänkte/ kände då du ringde den där kvällen.
Svar på tråden Läs min blogg om ni vill ha...