• emzerus83

    Min älskling har friat!!! :)

    Är så otroligt lycklig!! Min älskling friade till mig i Rom ihelgen. Vi strosade runt på via del corso och kom fram till piazza della popolo och gick upp för alla trappor och fick en magnifik utsikt över Rom. Där uppe vid muren så frågade han om jag ville gifta mig med honom... Hjärta

    Nästa sommar blir det bröllop! Så nu får jag äntligen börja planera på allvar ;) Har länge varit här inne på BT och drömt om min stora dag...Glad

    Känner bara en sån LYCKA!! Hjärta

  • Svar på tråden Min älskling har friat!!! :)
  • CoG
    emzerus83 skrev 2012-07-10 12:20:33 följande:
    Är så otroligt lycklig!! Min älskling friade till mig i Rom ihelgen. Vi strosade runt på via del corso och kom fram till piazza della popolo och gick upp för alla trappor och fick en magnifik utsikt över Rom. Där uppe vid muren så frågade han om jag ville gifta mig med honom... Hjärta

    Nästa sommar blir det bröllop! Så nu får jag äntligen börja planera på allvar ;) Har länge varit här inne på BT och drömt om min stora dag...Glad

    Känner bara en sån LYCKA!! Hjärta
    Grattis!!

    Då kan du ju hänga med oss i "Brud 2013" tråden :)
  • sajenthi

    Åhh.. härligt! VI förlovade oss också i Rom på Piazza Navona tidigare i våras. Underbart!! GRATTIS!

  • Wilda

    Grttis!! Förstår din lycka och kommer ihåg hur underbart det var när min kille friade. :)

  • Tokig

    MIn sambo friade till mig i Rom i november och i oktober blir vi man och fru...

    Grattis! Magisk känsla!!!Hjärta

  • emzerus83

    tack så mycket för era gratulationer :)


    JuliBrud89 skrev 2012-07-10 20:37:03 följande:
    GRATTIS :D Utmærkt val av plats før frieri ;)
    ja visst var det :)
Svar på tråden Min älskling har friat!!! :)