• Susen

    Udda transport till festen?

    Hej hej, letar efter något udda och kul sätt för mig och min blivande man att transportera oss till festen. Våra vänner vet inte om att vi gifter oss, utan vi vill överraska alla när vi kommer till festen.........

  • Svar på tråden Udda transport till festen?
  • Niini

    Jag drömde om att vi skulle åka från kyrkan typ i vår vanliga bil.. Men komma i helikopter sen till festen. Tyvärr fanns det ingen som hyrde/lånade ut helikopter i trakten.


  • Susen

    Ha ha ha ha, vilka coola ideér ni har!! Ska definitivt fundera på  dessa. Kom på en själv också. Festlokalen dit alla kommer ligger vid en sjö med en stor brygga. Funderar på att låta någon samla gästerna på bryggan (obs det är en stabil brygg bygg som ett H) för fotografering..... å så kommer vi från sjön i en kanot eller båt. Så när de vänder sig om så får de en chock Flört

  • Aniara4
    Susen skrev 2012-07-07 23:36:16 följande:
    Ha ha ha ha, vilka coola ideér ni har!! Ska definitivt fundera på  dessa. Kom på en själv också. Festlokalen dit alla kommer ligger vid en sjö med en stor brygga. Funderar på att låta någon samla gästerna på bryggan (obs det är en stabil brygg bygg som ett H) för fotografering..... å så kommer vi från sjön i en kanot eller båt. Så när de vänder sig om så får de en chock Flört
    Det låter som en toppenidé!
  • filibustern
    Susen skrev 2012-07-07 23:36:16 följande:
    Ha ha ha ha, vilka coola ideér ni har!! Ska definitivt fundera på  dessa. Kom på en själv också. Festlokalen dit alla kommer ligger vid en sjö med en stor brygga. Funderar på att låta någon samla gästerna på bryggan (obs det är en stabil brygg bygg som ett H) för fotografering..... å så kommer vi från sjön i en kanot eller båt. Så när de vänder sig om så får de en chock Flört
Svar på tråden Udda transport till festen?