• 1700ta­l
    Äldre 7 Jul 09:00
    4523 visningar
    26 svar
    26
    4523

    Tips på spektakulärt bra fotografbilder för inspiration??!

    Halloj! Vår fotograf har efterfrågat vad vi gillar för redigeringsstil på bilder och tyckte det var jättebra att vi visade henne vad vi gillade för sorts bilder. Jag skulle leta upp några riktigt bra redigerade bilder som exempel. Grejen är bara att alla mina inspirationsbilder och länkar till kända "superfotografer" (samlade från BT under lång tid) försvann när min gamla dator fick virus.


     


    Så, nu efterfrågar jag länkar till de här superbraiga fotograferna som jag vet att ni BT-brudar har up your sleeve. Alltså, de här riktigt artistiska fantastiska drömlika bilderna som man bara gapar av att se på... Ofta tagna av fotografer man inte har råd med själv... Ofta sitauationsbilder tagna i stunden, redigerade med vacker teknik. Eller annat häftigt. Om ni förstår vad jag menar.. Alltså de riktigt spektakulära bilderna/fotograferna.


     


    Länka gärna så jag kan länka vidare till vår fotograf eller lägg in bilder i tråden. Tack!

  • Svar på tråden Tips på spektakulärt bra fotografbilder för inspiration??!
  • Josefi­na
    Äldre 7 Jul 09:19
    #1
    http://www.formconspiracy.se/parisagunnar/

    Så underbara bilder som fångar ögonblicken och jag gillar verkligen färgerna, vi har beställt liknande till vårat bröllop i augusti :D
    Lycka till! 
  • Äldre 7 Jul 11:15
    #2
  • pillap­illa
    Äldre 7 Jul 12:11
    #3

    Min inspiration är: www.jnsvision.net
    Lycka till! 

  • Äldre 7 Jul 13:17
    #4
  • Äldre 7 Jul 13:20
    #5
  • 1700ta­l
    Äldre 7 Jul 14:04
    #6

    Tack snälla hörrni, visste väl att ni hade bra tips på lut!


     


    Kom igen, fler superbilder?

  • imoen
    Äldre 7 Jul 17:11
    #7

    http://www.jnsvision.net/ulrika-michael-12-maj-hagaparken-stockholm/

    Det var oproportionerligt många "blundabilder" på bruden, kanske fotografen är förtjust i ögonskugga? =)

    För övrigt så verkar det inte vara lika poppis att fotografera mannen, otur tycker jag för det är min fästman som drar upp snygghetskvoten i vår relation XD

  • Äldre 7 Jul 18:43
    #8

    Det verkar vara populärt med "gamla-kort-instagram-färger" på korten...och svartvitt...

  • Äldre 8 Jul 00:19
    #9
    imoen skrev 2012-07-07 17:11:46 följande:

    www.jnsvision.net/ulrika-michael-12-maj-hagap...

    Det var oproportionerligt många "blundabilder" på bruden, kanske fotografen är förtjust i ögonskugga? =)


    Haha, det stämmer faktiskt. Jag blev mest tagen av de drömska molnen och färgerna i vissa av bilderna.

    Men jag undrar hur många bilder man vill ha bara på sig själv som par i nån vacker miljö. Jag menar efter några fem sex bilder så vet man ju hur man ser ut. Jag hade föredragit fler in the moment bilder på festen och middan, bara när man spontant håller varandras hand, eller viskar nått till varandra när man inte tror att nån ser. Sånna bilder vill jag ha! Fast det lär väl kosta skjortan ;)
  • durras­flikka
    Äldre 8 Jul 17:34
    #10

    Jag älskar emelies bilder http://www.emelieohlsson.se/galleri.php och vi har turen att hon ska fota oss. =)


Svar på tråden Tips på spektakulärt bra fotografbilder för inspiration??!