• Pyttsa­n
    Äldre 5 Jul 23:52
    3395 visningar
    4 svar
    4
    3395

    Vi hitta snygg tredelad kostym?

    Hej!

    Vi ska på shopping under nästa vecka, passerar flere städer. Var finns det tredelade kostymer nuförtiden? Hittade en kostym på Brothers i snygg gråblå, men har de västar också? Framgår inte av hemsidan.

    Hur är det med andra märken och kedjor, var kan det vara värt att titta in? Tacksam för tips, så slipper vi sätta hela semestern på shopping. 

  • Svar på tråden Vi hitta snygg tredelad kostym?
  • Angeli­caSTHL­M
    Äldre 6 Jul 08:59
    #1

    Hej
    Jag måste tipsa om Vingåkers factory outlet....jag och min blivande man åker dit två gånger per år å shoppar upp oss på nya kostymer (vi går dagligen i kostym båda två på jobbet). Där finner du MÄNGDER av kostymer till brakpris...du kan få en Tiger kostym för halvapriset eller mindre, även Sir of Sweden säljs billigt där. Dom har även skjortor och en massa annat...men som sagt MYCKET Tiger kläder och BILLIGT...

    Fick en kavaj för 700 istället för 1800 sist jag var där så jag var nöjd...vi ska dit och shoppa en tredelad marinblå kostym till min man inför vårt bröllop.

  • Pyttsa­n
    Äldre 6 Jul 11:03
    #2

    Tack för tipset! Tiger verkar vara ett poplärt märke i Sverige, har aldrig provat. Kanske får åka över dit då! 

  • MalinF
    Äldre 8 Jul 18:14
    #3

    Vad har ni tänkt att ha till den tredelade kostymen? Vanlig slips eller... Vi funderar också på tredelad kostym till brudgummen.

  • Pyttsa­n
    Äldre 8 Jul 19:08
    #4

    Fluga är det tänkt, annars vanlig slips.

Svar på tråden Vi hitta snygg tredelad kostym?