• nallemaja

"Frikyrkoträff" ?

Bara undrar hur det blir!
    Ska vi försöka ordna någon träff för oss "frikyrkobrudar" (brudpar).
    Vet inte hur det var med göteborgare men jag är öppen för att flytta lite på mig Vore kul med en träff i alla fall!
    Någon som har något bra förslag?

• Svar på tråden "Frikyrkoträff" ?
  • Ami

Det är en jättebra idé....men det är bara det att jag har så mycket att stå i just nu, tror inte att jag skulle hinna eller orka... Men hoppas att några andra vill!!

• nallemaja

har också mycket just nu... Min hund hamnade precis på sjukhus och ska antagligen opereras
    Men man kan ju kanske planera lite längre fram... Julshopping i Göteborg kanske

• Ami

Vad tråkigt med hunden....har aldrig själv haft någon men kan tänka mig att det är tungt...är det en farlig operation?

Julshopping...det är väl bara det att jag gifter mig i början av januari och kommer ha ännu mer att göra då än nu ...måste även läsa in det som de andra gör på högskolan i januari...

• nallemaja

oj det lät tufft. Hoppas du grejar det. Men kul att det är så snart... Jag längtar jättemycket till vårat bröllop som inte är förrän i maj (låångt, låångt, låångt kvar). Vet inte hur farlig operationen är men de ska öppna magen för de tror att någonting kansk har fastnat i tarmen för hon får inte behålla vare sig vätska eller mat (inte för att hon ens har försökt att äta de senaste två dagarna). Men jag hoppas att det går bra... Jobbigt bara med utgiften... Operationen kostar 15 - 20 000 kr om den nu blir av. Tack och lov att man har försäkring som täcker den största delen.
    Nu ska jag sussa för jag är jättetrött...

• Ami

Jo...det blir nog lite tufft...men samtidigt så gör man det ju för att man ska gifta sig och då går alt lättare =)

Oj...är det så dyrt? Tack och lov för försäkringar, hoppas att det blir av och att hon blir bra!!!

Dags att sova för mig oxå...godnatt

• Gift Anna

Hej allihop!
    Jag tycker ochså det skulle vara trevligt att träffas,men har en del att stå i just nu,men om ett par veckor kanske?
    Bor själv i Gbg.

• nallemaja

Då är vi ju åt minstonde två nu då
    slutet av november någon gång kanske?

• Gift Anna

Nallemaja,det låter bra,gärna en lördag eller söndag,kanske en fika på stan?om du vill så får du hemskt gärna maila mig: nazima@spray.se

Svar på tråden "Frikyrkoträff" ?