• Cicci90

Manschettknappar, vad ska det stå på dem?

Jag funderar på att köpa manschettknappar till min blivande som han ska få innan vi gifter oss. Han har ett par att låna som är hans farfars men dem har han bara för att "då slipper han köpa egna" Flört

Så nu funderar jag på att överraska honom med det.
    Men när jag skulle göra min beställdning så blev jag lite funderasam. Vad i hela friden ska det stå på dom?!
    Mitt namn? Hans namn? Mitt på ena, hans på den andra? Vårt bröllopsdatum?
    Bilder på riktiga knappar vore jättekul om ni ville lägga upp!

Vore även tacksam för länkar dit man kan beställa via internet. Har som sagt hittat en, men det kan ju finnas fler :)

• Svar på tråden Manschettknappar, vad ska det stå på dem?
  • MrsSilfverblad2b

Jag köpte de här till min man: http://www.m925.se/product_info.php?cPath=35&products_id=383 Tyvärr har jag ingen bild på hans men de är lika fina som den här bilden! På framsidan graverades tecknet för evighet in och på baksidan stod vårt datum på den ena och  S 'hjärta' M på den andra.

Eftersom min man använder manchettknappar på jobbet ibland ville jag att de skulle bli fulla av kärlek, men diskret sådan.

12-05-12
  • Cicci90
    MrsSilfverblad2b skrev 2012-07-05 09:31:15 följande:

Jag köpte de här till min man: www.m925.se/product_info.php?cPath=35&product... Tyvärr har jag ingen bild på hans men de är lika fina som den här bilden! På framsidan graverades tecknet för evighet in och på baksidan stod vårt datum på den ena och  S 'hjärta' M på den andra.

Eftersom min man använder manchettknappar på jobbet ibland ville jag att de skulle bli fulla av kärlek, men diskret sådan.

12-05-12
    Vad fina de var! Men tyvärr lite för dyrt för mig Obestämd
    Men tack för inspiration!
  • angelapa

Jag beställde sedelklämma och knappar med vårt monogram på till min blivande som han ska få på bröllopsdagen. Jag tror det blev kanske 150-200 inklusive frakt och då var "trycket" vårt eget.
    De jag beställde från var väldigt vänliga och serviceminded.
  • angelapa

Säljaren hette ask4truth

• MrsH

Jag köpte på Ebay och graverade in bröllopsdatumet på ena och förlovningsdatumet på andra :)
    Har tyvärr ingen bild än:( 

Svar på tråden Manschettknappar, vad ska det stå på dem?