Jag gifte mig på Midsommarafton...klart det regnade ha ha men blev lite uppehåll på kvällen men det förstörde ju alla bilder vi hade planerat att ta:)
Köpte ett fint bitt bröllopsparaply så att fotona inte skulle förstöras av nått fult vanlig paraply...vi tog kort så fort vädret tillät det...lite spontant så det blev rätt kul faktiskt:)
En del kort blev faktiskt fina med regndropparna...vackert på sitt sätt...OCH jag kan säga att det förstörde faktiskt ingenting...min stora rädsla var ju att jag trodde allt skulle bli förstört om det regnade men man tänkte faktiskt inte på det:) den dagen var en sån glädje så allt är bara vackert och roligt och allt går så snabbt ändå:)
Jag hade skor jag ville ha dom blir inte så förstörda och sen blev klänningenn faktiskt inte så skitig som jag trodde den skulle bli - nästan inget:) hade fina näbbar och tärnor som hjälpte mig med släpet:)
Så jag förstår dig om du är orolig det var jag vad...kollade vädret hela tiden men faktiskt så spelade vädret ingen roll...alla slags väder gör fina och vackra bilder:)
Så lycka till!
teddy skrev 2012-07-03 18:12:47 följande:
Hur gick det? Hur gjorde ni? Hur blev det?
Jag menar då regn eller massa blåst eller liknande, eller kanske snöstorm! Blött, kladdigt, kallt o blåsigt...
Hur gjorde ni med fotografering? Hur höll ni frisyren på plats? Vad hade ni på fötterna? Vad gjorde ni för att inte klänningen skulle bli förstörd? Hur gjorde ni med golvet inomhus o alla skitiga skor?
Osv, osv, osv... Vill veta allt?
Och... vad kan ni tänka på nu i efterhand som ni kanske "borde" ha gjort då?
Jag menar inte att klanka ner på er stora dag, den var säkert alldeles underbar trots vädret, men jag tänker det kunde vara bra med tips o råd! :)