• Protexblue

Behöver hjälp med att hitta LILA skor!?

Jag har tänkt mig att ha lila skor på bröllopet men jag hittar verkligen inga jag tycker är fina. Nu så gifter jag mig den 15 september så jätte panik är de ju inte, men skulle ändå vara skönt att hitta ett par underbara skor så att jag kan fixa längden på kläningen och ha de gjort. Bara skönt att kunna pricka av så mycket som möjligt i god tid så slipper man panik i närheten av bröllopet (lär finnas så mycket annat att ha panik över då).

Eftersom de finns så många underbara människor här inne tänkte jag be om lite hjälp, om de nu är så att ni är ute och letar skor och kommer över ett par lila så kan ni väl vara snälla och lägga in en länk här.

Vad jag är ute efter är ett par skor i lila, spelar ingen roll vilken nyans, med en ganska hög klack, det som är viktigt är att det är stängd tå och att de finns något slags band som håller skon på plats.

Tackar i förväg om någon lyckas hitta något. Glad

• Svar på tråden Behöver hjälp med att hitta LILA skor!?
  • Protexblue
    Chicita skrev 2012-07-02 22:21:06 följande:
    www.zalando.se/hoegl-pumps-lila-hu211a03t-401...

www.shoestyle.se/products/skor/055212/3242615...

Verkar svårt att hitta med en rem + stängd tå. 
    Antingen eller verkar inte vara några problem. Men både ock... hmm 
    Jo men jag har märkt att de blir svårt om de ska vara både stängd tå och rem, finns jättefina med öppen tå och rem men jag fixar verkligen inte öppen tå då mina tår blir röda som tomater, orkar verkligen inte gå och fundera på om någon ser mina "tomat-tår" på bröllopet.
    Men tack för tipsen, tyckte dom med kilklack var ganska fina Glad
  • Chicita
    Protexblue skrev 2012-07-02 22:28:53 följande:
    Jo men jag har märkt att de blir svårt om de ska vara både stängd tå och rem, finns jättefina med öppen tå och rem men jag fixar verkligen inte öppen tå då mina tår blir röda som tomater, orkar verkligen inte gå och fundera på om någon ser mina "tomat-tår" på bröllopet.
    Men tack för tipsen, tyckte dom med kilklack var ganska fina Glad
    Ja jag får rejäla skavsår på tårna när jag har öppen tå, oavsett om det bara är ett litet hål eller om det är en sandal...

Har du funderat på att köpa ett par som går att färga annars?
    http://www.dansshopen.nu/shop/

Dom kanske har färdiga lila också förresten, men många av deras brudskor går att färga för en extra slant. 
  • Tokig

Kolla www.elegantsteps.co.uk De ha flera med stängd tå och rem. De färgar till valfri färg för en liten peng. Antingen en av de färdigblandade nyanserna eller så kan du skicka in en tygbit om du vill ha exakt en viss färg. Snabbt, smidigt och bra kommunikation. Kolla in deras Rea-flik där kan man göra fynd

Annars kanske Melodyshoes kan vara ett alternativ. De har också flera modeller och gör de i alla möjliga färger, de gör t om skorna efter dina mått. Men det är lite löngre leveranstid (räkna 6 veckor).

Sen finns det ju flera företag som.låter en designa sin egen sko - klackhöjd, modell, rem, färger, dekorationer ETC.

Svar på tråden Behöver hjälp med att hitta LILA skor!?