• ECO wedding

Födelsedagsfest

I november fyller min blivande 30 år och jag tänkte fixa ihop något speciellt för honom. Ta med hans bror och föräldrar ut på en heldag med aktiviteter och resturang. Men jag har sökt efter vad man kan göra utan resultat.

Hoppades lite på att ni skulle kunna hjälpa mig. Vi är totalt 5 personer, gör en kort presentation av alla nedan:

Min blivande: Ung, livrädd för höjder, älskar avslappning och livsnjutning, tycker om det som är/känns dyrt i livet

Jag: Ung, älskar adredalin, gillar exotiska och nya upplevelser, hatar båtar och naturen

Brodern: Ung, tycker inte om förändringar, hatar adredalin och älskar mat

Mamman: Älskar att vara ute i naturen, otålig, 50+

Pappan: Älskar när alkohol är involverat, älskar att vara i kontroll, älskar havet och "rikemanssysslor"

Hur i all sin dar ska man kombinera alla dessa personlighetstyper för en dag som alla kan uppskatta i November dessutom då mycket inte är tillgängligt. Alla tips på både aktiviteter och restauranger mottages tacksamt. Bor i Göteborgstrakten.

• Svar på tråden Födelsedagsfest
  • Chinchilli

Svårt när man inte vet vad det får kosta men här är några tips:

Börja dagen med spa på förmiddagen inkl. brunch ( ex. Arken spa eller Sankt Jörgen) 

Rida islandshäst (ex. västanvindens islandshästar vid Nääs slott)

Avsluta med en vinprovning på restaurang med efterföljande middag (har varit på det på restaurang Familjen)

Finns säkert tusen mer saker, återkommer om jag kommer på något... 

Trevlig födelsedag :) 

Svar på tråden Födelsedagsfest