• Aniara4

    Möhippa i regn

    Jahaja, idag ska vi ha möhippa för en tjej, den första programpunkten är picknickfrukost och improvisationsteater i parken, så vi hade beställt solsken idag men det verkar ha blivit nåt tekniskt fel hos vädergudarna. Som tur är har vi en plan B och kan vara inomhus, men det hade varit så mycket härligare med en solig morgon i parken...

    Så ja, jag ville bara gnälla lite.  Glad Nu ska jag sudda sudda sudda sudda bort min sura min och vara pepp och entusiastisk hela dagen.

    Och till er som ev. planerar utomhusaktiviteter i den svenska sommaren, gör som vi och ha för guds skull en plan B.

  • Svar på tråden Möhippa i regn
  • Brudiframtiden
    Ha en härlig dag trots att vädergudarna verkar ha tagit semester!!!
  • Jag han

    Jag hade lite regn på min möhippa, men men vi kunde hålla oss inne till vissa aktiviteter och sen hade vi lite tur också, så vi hade sol när vi var ute i det fria.


     


    Ha en kanondag!! Hoppas den blivande bruden får njuta ordtentligt.

  • Palolem

    Det ösregnade på min hippa, men den var superbra ändå!

  • barbie

    Jag fick en 2-dagar lång möhippa och det ösregnade och stormade båda dagarna, men jag var lycklig ändå! Skit i vädret och njuuuuuuuuuut :)

  • Aniara4

    Det blev en kanondag! Vi hade ett par inomhusaktiviteter medan det regnade, och när vi kom ut sken solen och det blev lååååååång lunchpicknick i en park, ytterligare aktivitet och sen champagne på en takterass före middagen. Alla var glada och bruden var nöjd.

    Solig

Svar på tråden Möhippa i regn