• Tokig

Röda och gula herrstrumpor?

Jag letar efter strumpor till min blivande som han ska ha på bröllopet. Jag ska ha gula skor och sedan röda läppar och lite så så vi letar efter ett par snygga strumpar med röda och gula detaljet (för att knyta ihop det). Jag hittade dessa på Happysocks men det ska helst vara svart eftersom han kommer ha svart kostym.  Randigt eller rutigt spelar ingen roll.

(Bild från http://www.happysocks.com/se/all/ar11-001)
  • Svar på tråden Röda och gula herrstrumpor?
  • Pyttsan

Det finns ett märke som heter John Henric som har färgglada strumpor. Lyckas inte få in bilder nu, de har helfärgade i olika färger och randiga med rött/svar och gult/svart.

..jag är nämligen ute i samma ärende. Flört 

• Tokig
    Pyttsan skrev 2012-06-29 11:43:25 följande:
    Det finns ett märke som heter John Henric som har färgglada strumpor. Lyckas inte få in bilder nu, de har helfärgade i olika färger och randiga med rött/svar och gult/svart.

Jag hittade ett par på Brothers häromdagen. "Spanien"-strumpr. Vi har de som back-up.
  • Tokig
    Pyttsan skrev 2012-06-29 11:43:25 följande:

John Henric hade ju många fina men ingen i rätt färg. Hojtar du om du hottar nåt så gör jag detsamma :)
  • Tokig

*puffar* börjar bli desperat!

• Tokig

Jag måste puffa upp denna lite eftersom jag börjar blir desperat.

Visst måste det vl finnas några svarta herrstrumpor med röda och gula detaljer någonstans i världen. Om det inte finns så skulle svart och gula också funka.

Snälla hjälp mig.

• Tokig

Är det verkligen ingen som sett några röd och gula strumpor?

Ett par svart och gulrandiga skulle som sagt också fungera.

• Tokig

Tack, har gjort det. Men de har inga som är svarta i "botten"

• Ellran

Dressman har haft ett par precis sådanna men svarta. Är nog inte en helt ovanlig sättning så om du inte redan provat det rekommenderar jag HM, Åhlens och de andra.

• Ellran

Letade genom strumplådan men mina är kasserade eller försvunna, annars hade jag erbjudit att ni fått dem som "något lånat". Med tanke på att du säger dig vara desperat.

• Tokig

Tack snälla för alla tips.

Har letat och letar i alla de "vanliga" butikerna... men hittar inget. Fanns ett par på MQ häromveckan som var tunt randiga men det var så himla många färger så det var inte riktigt bra. Men det gav mig hoppet åter... kanske kommer det in något till hösten.

men jag kunde aldrig tro att detta skulle vara så himla svårt.

Svar på tråden Röda och gula herrstrumpor?