• ElinJohan

Vågar jag beställa från Vigselbutiken?

Jag kan inte hjälpa att det känns konstigt att köpa en ring för så mycket pengar i en webbutik som jag inte känner till. Att det sen skiljer ca 4000 i pris mot för en "vanlig" guldsmed för samma ring gör att jag tvekar. Är det ett seriöst företag?

Har någon handlat därifrån?

• Svar på tråden Vågar jag beställa från Vigselbutiken?
  • AnnL

Kikade på dem men ångrade mig och har beställt från www.ringbutiken.se, vet tyvärr inte om de är seriösa, men ringbutiken var superbra!

• ElinJohan

Spännande! Vilken ring beställde du?

• LovelyNr1

Jag har köpt våra förlovningsringar på vigselbutiken.se! Underbara människor att ha med att göra! Serviceminded till tusen!
    Har bara gott att säga om dem!

• ElinJohan
    LovelyNr1 skrev 2012-06-28 08:46:20 följande:

Jag har köpt våra förlovningsringar på vigselbutiken.se! Underbara människor att ha med att göra! Serviceminded till tusen!
    Har bara gott att säga om dem!

Vad kul att hör! Då skickar jag en beställning
  • excited

Det vågar du absolut!! Jättebra service, svarar tålmodigt på alla frågor man har ;) Sambons ring tog mindre än en vecka att få och min kom också inom den beräknade leveranstiden som stod på ringen. Är verkligen supernöjd!

• polkapinne

Vi är också jättenöjda med Vigselbutiken. Bra service och bemötande. Vi fick våra ringar på 1 vecka båda gångerna.

• amelian

Vi köpte också vara förlovningsringar där. De var jättetrevliga och hjälpsamma, inga som helst problem. Kan varmt rekommendera dem.

• synanceia

Även vi köpte våra förlovningsringar där och de var väldigt proffsiga och ringarna mycket fina. Texten i ena ringen blev lite fel (var en lite specielll text så inte konstigt) och vi skickade tillbaka ringarna så fixade de det direkt. Man fick med lite papper på att ringarna var äkta och allt.

Svar på tråden Vågar jag beställa från Vigselbutiken?