• Picnick i det gröna

    Ivory PAGODA paraply eller liknande?

    Ingen nybliven fru som vill skänka eller sälja sitt vackra praply till en blivande brud?
    Är rädd att vår dag i det gröna ska bjuda på regn, men tänker att NÅGON borde väl ha ett över?
    Har sökt på tradera, blocket och även bröllopstorgets köp/sälj, utan lycka. De jag har mailat på har inte svarat etc.
    Jag kan givetvis köpa ett nytt, men ett beganat hade varit bättre på många vis. 
    Bröllopsparaply Pagoda, Ivory  

  • Svar på tråden Ivory PAGODA paraply eller liknande?
  • hjgs

    efter lördag kommer jag lägga ut ett så har du tid att vänta får du hålla utkik


     

  • Picnick i det gröna

    Om 5 veckor!


    kickanw skrev 2012-06-26 23:40:36 följande:
    När är det du ska gifta dig? :)
  • sandi

    Om du bor i närheten av Göteborg kan du få köpa vårt för 150:- (nypris ca 300 .


    Det är inte som det på din bild men ett stort, vitt bröllopsparaply. Det är oanvänt då vi hade tur och klarade oss utan regn på vår bröllopsdag.


    Inboxa mig om du är intresserad.

  • Picnick i det gröna

    Nä, bor inte i närheten av göteborg. 
    Men sprang på ett paraply igår och köpte det. Blev ett annat, men ack så fint.
    I bröllopsstressen struntade jag i det där begagnade och kan slappna av ifall det blir regn!

    Men tack för alla svar!  

  • marty01

    Får man fråga var i Gbg du hittade ett fint parra? Är själv på jakt efter ett..!

  • sherrydarling

    Ett tips vi har fått är att köpa ett paraply kort inpå vigeln. Blir det ingen regn så kan man lämna tillbaka det till affären.


    Jag har sett ett vitt paraply med svart skaft på Åhlens - de har 30 dagars öppet köp, vi ska köpa vårt där Glad


     

Svar på tråden Ivory PAGODA paraply eller liknande?