• Nova

Bröllopshoppen

Hej!

Jag undrar ifall det är någon som har erfarenhet av att ha använt sig av Bröllopshoppens tjänster (www.brollopshoppen.se)?
    Vad tyckte ni? I vilken utsträckning använde ni dem? Eller ifall ni har använt er av någon annan typ av koordinator/konsult. 

Vore jättensällt ifall ni kunde svara!

• Svar på tråden Bröllopshoppen
  • Alissa

Jag har använt mej av deras tjänster och kan bara säga att de är hur trevliga och hjälpsama som helst.

Jag sökte efter lokal/restaurang och även en näbbklänning fick väldigt snabbt svar.

Beställde även underkjol till min brudklänning.

Näbbklänningen tog ca 2-3 veckor precis så som de lovade och klänningen blev verkligen perfekt på min vännina =)

kan bara säga positiva saker angående deras tjänster kan rekommendera dem starkt.

testa själv är blir du inte nöjd kan du ju bara gå vidare med andra. =)

• Nova

Åh, tack för svaret! :)
    Hur fungerar det, får du betala nån procentsats eller fast pris för varje grej de hjälper till med?
    Jag ska ha mitt bröllop  skåne, men kommer ara i sthlm nästan hela kommande året så hade varit skönt med nån som kunde fixa utan att jag behöer vara på plats hela tiden :)

• Alissa

För mig va ju att jag betalade för klänningen först men när de gäller lokalen gav de oss alternativ och priser efter vår önskemål. De enklaste är ju att ringa eller maila dem. Va kul att du ska gifta dig i Skåne :) hoppas allt går bra lycka till :))

Svar på tråden Bröllopshoppen