• mirre0­1
    Äldre 22 Jun 12:06
    3171 visningar
    6 svar
    6
    3171

    ett brev på posten!

    vi gifter oss om 9 månader, och vi har tajt ekonomi och har satsat på ett budget bröllop fint men spara in lite,


    i januari i år vart jag diagnotiserad med en 2 elaka reumatiska sjukdommar, vilket tyvärr gjort att jag är sjukskriven och ingen inkomst,


    vi har vänt och vridit på varje krona, och klurat hur vu ska kunna lösa allt,


    tidigare (ca 1 mån sedan) skickade ja in sjukintyget till mitt fbolag och igår kom det ett brev på posten,


    jag läste brevet och en lättnat kröp igenom min själ, en relativt stor summa kommer nästa vecka in på vårt konto, :) vi kan nu betala av alla skulder samt gifta oss utan några svårigheter alls, och endå lägga mer pengar än vad vi tänkt på bröllopet, vi vill trots detta ej bli ha galna utan endå ha en låg budget men få det så fint som möjligt !


     


    jag är så lyckligt efter 8 års slit och tunga sjukdommar kom det ett ljus i tunneln <3


    GLAD MIDSOMMAR

  • Svar på tråden ett brev på posten!
  • Äldre 22 Jun 12:09
    #1

    Grattis! Ha en fin midsommar och inte minst, ha ett underbart bröllop! :)

  • mirre0­1
    Äldre 22 Jun 12:10
    #2

    tusen tack, (detsamma )


    mjeanettek skrev 2012-06-22 12:09:12 följande:
    Grattis! Ha en fin midsommar och inte minst, ha ett underbart bröllop! :)
  • CoG
    Äldre 22 Jun 15:36
    #3

    Vad härligt att få läsa att det kom ett brev med en glad överraskning med posten!

    Kram!!

  • Äldre 22 Jun 23:51
    #4

    Vilka harliga nyheter! Hjartligt grattis och trevlig midsommar! 

  • lordoz
    Äldre 23 Jun 01:53
    #5

    Vad underbart att få läsa din historia och jag förstår verkligen din glädje!

    Grattis! Njut av sommaren och det kommande bröllopet!!!

  • mirre0­1
    Äldre 23 Jun 16:28
    #6

    tusen tack allihoppa :)

Svar på tråden ett brev på posten!