• Just Me

    Ni som använt Knoppa-lakan - lyste bordet igenom?

    Ni som använde Knoppa lakan - lyste bordet igenom?
    Tänkte dem är ju rätt tunna....

    Festlokalen kommer att ha svarta bord. Det kanske kommer att lysa igenom fult?

    Å andra sidan kanske man inte tänker på det när man lagt dit både löpare, dekorationer, blommor, tallrikar, bestick, glas, festhäfte..... Vad tror ni?

    Ni som dukat med Knoppa lakan, om ni har foton får ni gärna lägga upp!  


    Du & Jag 23/3-2013
  • Svar på tråden Ni som använt Knoppa-lakan - lyste bordet igenom?
  • Chicita

    Vi hade inte knoppalakan, men vad jag har förstått så finns det två kvalitéer. Dom var tydligen tjockare ett tag.
    Men det lättaste är väl att du köper väldigt billig vit pappersduk på metervara och tejpar fast på bordsskivorna och sen lägger du knoppalakanet över.
    Då kommer det knappast att lysa igenom. Och sen med all dekoration på så är det ingen som tänker på något.

    Ett extra plus är ju att om någon spiller så suger ju pappersduken också upp en del vätska Flört 

  • ninisbrud

    Vi ska ha vita lakan , har oxå funderat på om det lyser igenom.. Min funderi g va om ma kan lägga dom dubbelt.. Men tror inte man tänker på borden om man har blommor och annat på :)

  • wiii

    Japp, dom var supergenomskinliga! Men vi gjorde precis som Chicita föreslog här ovan och hade pappersduk under.

  • Just Me
    Chicita skrev 2012-06-17 11:41:23 följande:
    Oj.. vad har hänt med alla inlägg emellan  nr 2 och 10 Förvånad
    Ja det ndrar jag också Förvånad

    Hmm...får kolla på pappersdukar då. Var köpte ni det och till vilket pris?

    Hur såg er dukning ut? Alltså om ni har bilder på dukningen
    Du & Jag 23/3-2013
Svar på tråden Ni som använt Knoppa-lakan - lyste bordet igenom?