• Äldre 16 Jun 18:08
    5076 visningar
    2 svar
    2
    5076

    Tips på catering och serveringspersonal i Skåne

    Hej!
    Har kollat som en galning efter bröllopslokaler och har nu 2 favoriter, den ene är en restaurang i Falsterbo som fixar allt, den andra är en lokal i Kivik som man hyr och sen fixar man allt själv (inkl hyra porslin mm). Kivik är supervackert men jag är orolig att det blir för mycket jobb... Så nu undrar jag om ni har tips på någon bra cateringsfirma med god mat som även har proffsig personal till bra pris? Man vill känna sig trygg att de fixar allt, och bra... Än så länge har jag bara hittat Tegners matsal som skriver ut exakta priser (450kr/kuvert för 3-rätters inkl porslin och personal), någon som har erfarenhet av dem? Alternativt känner ni till någon ni kan rekommendera som serveringspersonal (och cirka pris?)? Kan tänka mig mat från Di Penco t.ex. men jag tror inte de har personal.

    Tacksam för alla tips!

  • Svar på tråden Tips på catering och serveringspersonal i Skåne
  • Elila
    Äldre 17 Jun 10:00
    #1

    Hej!


     


    Vi ska gifta oss den 4/8 och använder oss utav ICA Borrbys catering, Klockareboden. Låter lite halvkonstigt kanske men de har catering vid sidan av deras delikatessavdelning. Vi är än så länge så himla nöjda... De bistår med allt vad gäller personal, tårta, alkoholfridryck m.m.. Christoffer som han heter som vi har varit i kontakt med är väldigt proffsig och jag känner mig verkligen hur trygg som helst.


    Ett litet tips iaf :)


    Lycka till!

  • Äldre 17 Jun 12:58
    #2

    Ah, tack Elila, ska ringa och kolla upp vad de har att erbjuda :) Hoppas din dag blir underbar!

Svar på tråden Tips på catering och serveringspersonal i Skåne