• Adams bitch
    Äldre 16 Jun 09:47
    1866 visningar
    1 svar
    1
    1866

    midsommarbukett

    Jag o min sambo ska gifta oss borgerligt o det ska va väldigt enkelt allting. Jag har klänning o allt klart, det som fattas e bl a brudbuketten som jag gärna vill lägga ner lite extra på. Tänkte ha nåt i stil med midsommarblommor med röda, vita o blå blommor, tror ni man kan få det o vad kostar en sån bukett ca? Vill gärna ha blåklint o brudslöja med. 

  • Svar på tråden midsommarbukett
  • Äldre 16 Jun 10:17
    #1

    Det är klart du kan! Men du behöver gå till en florist omedelbart och prata ihop dig med dem! Det är bråttom, för de lägger sina beställningar inför nästa vecka typ idag eller alldeles i dagarna. Vad den kostar kan bara flroisten svara på, utifrån vad ni bestämmer om storlek och så vidare. I en "ängslik" bukett går det ofta åt rätt många blommor, eftrsom de vanligtvis är rätt sröda i sin natur, men å andra sidan är just blåklint och liknande i säsong nu, så det ska inte behöva bli några astronomiska summor. men skynda dig till floristen! Det är mycket att göra så här års, så man behöver få in sina beställningar så man vet att man hinner utföra dem.


    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
Svar på tråden midsommarbukett