• 2000
    Äldre 14 Jun 23:21
    2686 visningar
    10 svar
    10
    2686

    här samlas vi med svart-färgtema- bilder gärna!

    Jag söker Er som har svart- färgtema till erat bröllop.


    Det gäller såväl: dukning, blommor, brudklänning, brudgummens kläder, skor, och, osv, osv.....


     


    BILDER ÄR VÄLKOMMET!


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 17:56
    Förlåt för att jag inte har svarat er.
    Jag har varit svårt sjuk.
    Men skall kolla igenom alla svaren nu :).

    Tack för alla svar

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 18:01
    Glömde skriva det men:
    Vi har ändrat vårat färgtema lite till:
    svart, vinrött och silver.
    Tror det blir bra ;).
  • Svar på tråden här samlas vi med svart-färgtema- bilder gärna!
  • Smulan
    Äldre 6 Jul 17:12
    #1

    Vi ska ha ett "Vitt-svart-rosa tema" på vårt lilla lilla hemliga borgerliga bröllop alltså en vit "vanlig" klänning med ett svart band och en rosa grön bukett. Festen som vi ska ha en månad efter ska väl gå i samma tema tänker jag. Jag har ännu inte tänkt färdigt men jag tror att jag ska ha vita pappersdukar (billigare så) och svarta löpare om jag hittar sen rosa servetter och blommor som färgklickar. Har ju inga bilder ännu men du kanske kan föreställa dig;). När gifter ni er? Vi gifter oss den 14 Juli nu sen har jag några veckor kvar att fundera på hur dukningen blir.

  • Blivan­deBrud­en
    Äldre 17 Mar 18:47
    #2

    Jag puffar upp. Jag funderar på svart, vitt och ljusrosa som färgtema. Vad tror ni om det?

  • Jessic­a B
    Äldre 17 Mar 21:39
    #3

    Vi skall ha svart och rött tema, men inslag av vitt. Skall ha en knälång halternackklänning i svart med en röd tyllunderkjol. Dukningen kör vi vita dukar (knoppalakan) men en svart organzalöpare, med ljus i svart,vitt och rött. Även köpt röda och svarta ballonger! Svart, rosa och vitt låter jättefint, hur har ni tänkt med kläder, dukning mm?

  • Blivan­deBrud­en
    Äldre 18 Mar 02:26
    #4

    Jag har inte kommit så långt i planeringen än. Men jag vill ha mest vitt med ljusrosa och svarta detaljer. Vet inte hur jag ska få till det snyggast. Men jag kommer ha en vit klänning fast ev byta till en ljusrosa klänning när vi ska äta.

  • Teresa­81
    Äldre 18 Mar 08:11
    #5

    Vi  ska köra svart, vitt och champagne/alt silver .  Än så länge ligger vi i startfaserna på allt men har skickat efter en prototyp på inbjudningskorten som kommer gå i svart och vitt. I mina tankar kommer dukningen vara övervägande vitt med duk, vita servetter och kandelabrar.. sen är undertallrikarna i silver så det kanske lutar åt svart/silver/vitt tema..hmm. Hur som helst så kommer jag nog införskaffa svart detaljer som inte kostar alltför mycket..
     

  • Äldre 18 Mar 09:24
    #6

    Vi har färgtemat svart, vitt och rött :) Kommer lägga upp bilder när jag sitter vid datorn :)


  • 2000
    Äldre 11 Apr 18:00
    #7

    Så roligt att så många har svarat . Jag/vi har dock ändrat mig till svart, vinrött och silver i mitt/vårt färgtema .

  • Jessic­a B
    Äldre 12 Apr 13:08
    #8

    När är det ni skall gifta er? Själv så är det 29 juni som gäller! Börjar närma sig nu. Hur ligger ni till i planeringen?

  • Äldre 12 Apr 20:05
    #9
    Jessica B skrev 2013-04-12 13:08:26 följande:
    När är det ni skall gifta er? Själv så är det 29 juni som gäller! Börjar närma sig nu. Hur ligger ni till i planeringen?
    7 Juni :) Vi har det mesta klart :D
  • Teresa­81
    Äldre 20 Apr 18:48
    #10

    Puffar lite här ;)

    Jag har lite svårt att få bra inspiration till allt :/ Känner mig lite kluven och rädd att det ska bli plottringt osv. Bilder mottages tacksamt! 

Svar på tråden här samlas vi med svart-färgtema- bilder gärna!