• snuttitess

    Letar efter en bra fotograf men inte allt för dyr i Göteborg

    Behöver hjälp att hitta en bra fotograf  i Göteborg som inte kostar för mycket.
    Viktigast är att de blir bra bilder så klart :).
     
    Är ute sent då bröllopet är 4 aug i år och redan många bra fotografer är uppbokade eller på semester.
     
    Så lite hjälp  från er :) 

  • Svar på tråden Letar efter en bra fotograf men inte allt för dyr i Göteborg
  • ajom

    Jenny Blad är duktig men vet inte hennes priser. Mitt tips är ändå att lägga ner extra pengar ändå på en kunnig fotograf.

    fotosidan.se kan ni även annonsera efter fotograf. Helt gratis men konto måste skapas. 

  • snuttitess
    ajom skrev 2012-06-14 17:19:57 följande:
    Jenny Blad är duktig men vet inte hennes priser. Mitt tips är ändå att lägga ner extra pengar ändå på en kunnig fotograf.

    fotosidan.se kan ni även annonsera efter fotograf. Helt gratis men konto måste skapas. 
    Tack ska titta  om hon har bilder :)
  • sandi

    Jag kan rekomendera www.nielsfotgrafi.se.
    Han är fotade vårt bröllop för en månad sen och är jätteduktig. 
    Kanske inte allra billigast men helt ok priser.

  • nilssonns
    finallyithpn skrev 2012-07-02 12:05:47 följande:
    Hade också Eva Quirbach och var supernöjda!
    www.quirbach.se

    Ja hon är riktigt bra, prismässigt vet jag inte riktigt. Valde henne direkt utan att titta så mycket på andra och deras priser.


     

  • Misswert

    Vi hade en fotograf från Varberg, eller igentligen har hon sitt säte i en by mellan varberg och Kungsbacka. Vi tyckte hon var bra och vi blev supernöjda med hennes bilder. prismässigt tycker jag att hon var bra, dock utgår det reseersättning när det är utanför Varbergs kommun, vet inte hur mycket.


    När det kom till leverans med bilderna så var hon snabbt som attan. Vi hade bilder plus den fotobok som ingick i priset innan en vecka hade gått. Vi gifte oss på lördagen och på fredagen hade vi grejerna.


    Hon heter Malin Arnesson hennes hemsida/blogg är malinarnesson.com

  • snuttitess
    11220 skrev 2012-07-30 15:58:12 följande:
    Hur har det gått med jakten på en fotograf?
    Jo då vi har fått tag på en fotograf :)
Svar på tråden Letar efter en bra fotograf men inte allt för dyr i Göteborg