• Imke19­77
    Äldre 13 Jun 13:47
    2214 visningar
    7 svar
    7
    2214

    Lycka!!!! 1/6 2012

    Den 2/6 2012 fick vi äntligen säga JA till varandra jag och min själsfrände. Det är den absolut bästa dagen ever!!!
    Allt var helt magiskt och helt underbart. Det enda jag kan känna såhär är att det är en himla synd att det tokregnade hela dagen lång. Vilket resulterade i bara bilder inomhus. MEN, så kan det vara ibland.
    Dagen var magisk!!!






  • Svar på tråden Lycka!!!! 1/6 2012
  • Äldre 13 Jun 13:53
    #1

    Ni var jättefina Solig

    Grattis och välkommen i gänget av "vi som inte längre har något här på BT att göra" Flört
    Nu sitter du på en guldgruva av erfarenheter.

  • Imke19­77
    Äldre 13 Jun 19:48
    #2

    Mmm jag känner att jag inte har å göra här längre. Men har svårt å sita mig!! Det är ju sååå kul å gifta sig

  • Äldre 13 Jun 20:06
    #3
    Imke1977 skrev 2012-06-13 19:48:35 följande:
    Mmm jag känner att jag inte har å göra här längre. Men har svårt å sita mig!! Det är ju sååå kul å gifta sig
    Det är klart att du ska stanna kvar... Jag syftade mest på dom där gångerna när nya blivande brudar kliver in och tycker att vi som redan gift oss kan dra till familjeliv Flört
    Det brukar hända en eller två gånger per år Tungan ute

    Men utan de som redan gift sig så skulle det inte finnas någon kunskap här inne ju. Så jag säger stanna kvar Solig
  • LillaC
    Äldre 13 Jun 20:11
    #4

    Åh vad fina ni var! Din klänning var fantastiskt fin. Jag har inte heller något här att göra sedan en månad tillbaka men har också svårt att slita mig, älskar att titta på alla vackra klänningar, buketter m.m. (ja nu skrev jag inget om brudgummarna men tyvärr, de är inte lika roliga att titta på :-P. Fast din make var förstås jättestilig, de är de alla).

  • Äldre 13 Jun 22:01
    #5

    Underbara bilder, vilken lycka! Ni har verkligen äktenskapstycke! :) Grattis!

  • Imke19­77
    Äldre 14 Jun 08:58
    #6

    Tack!

    Ja jag äääälskar att se på alla vackra brudar och klänningar härinne jag med. Det är sådär magiskt

  • Smulan
    Äldre 14 Jul 11:00
    #7

    Ni var jätte vackra! Idag är det min tur Skrattande. Vi har vigsel kl 16 idag och vi har bara en liten cermoni med två vittnen så vi har inte så hemskt mycket att göra innan. Kl 13 kommer min stora syster och fixar hår och smink åt mig=). Jag hinner sitta här en stund till och titta på alla bilder och läsa om allas underbara dagar=).

    Jag tycker att ni som redan är gifta ska stanna kvar för det är ju som Chicita säger ni som ger tips och råd om sånt ni varit med om=). Och jag tänker också stanna kvar för jag älskar också att läsa om allas tips och ideér m.m. Sen alla bilder så klart! Nej nu måste jag titta igenom vad vi ska ha med....skötväska till sonen, aktivitets väska till sonen, ringar, näsdukar, nässpray, värktabletter och skavsårsplåster bara utifall ;). Och nåt varmt att ha på sig eftersom det är grått och lite kyligare än vad min klänning säger att det ska vara Flört.

    Stort grattis och lycka till i framtiden!

Svar på tråden Lycka!!!! 1/6 2012